Gå til innhold

Skal du gi godteri på Haloween?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laban

3

• Anki

3

• tonie

3

• candyqueen_83

3

Mest aktive i denne tråden

Javisst skal de få godis! Jeg skal skremme dem tilbake også:) Det er et av årets desiderte høydepunkter for småttingene, dette. De gleder seg jo hele høsten til denne dagen:)

haha, et år kjøpte vi røykmaskin og hadde i gangen, og så hadde vi maske på for å skremme ungene litt. Morsomt! ;) Det var jo så sinnssykt mye røyk det kom ut av den maskina også, så den måtte jo bare slås av etter hvert, men gøy hadde vi det den tida det varte.

Annonse

Siden Datra er med på moroa, er jeg også selvsagt forplikta til å varte opp med godteri til de som ringer på.

Naboen min og jeg har skåret ut gresskar nå i kveld, så nå er det klart her :)

Datra skal gå sammen med naboguttungen. Min egen 12-åring har selv hevda at nå er han for stor, noe som gledet hans gamle mor :)

haha, et år kjøpte vi røykmaskin og hadde i gangen, og så hadde vi maske på for å skremme ungene litt. Morsomt! ;) Det var jo så sinnssykt mye røyk det kom ut av den maskina også, så den måtte jo bare slås av etter hvert, men gøy hadde vi det den tida det varte.

Åååå! Røykmaskin! Nå er jeg nesten grønn av misunnelse! Hvor mye må man gi for en slik herlighet, da?:)

Det får man kalle gjennomført opplegg:)

Åååå! Røykmaskin! Nå er jeg nesten grønn av misunnelse! Hvor mye må man gi for en slik herlighet, da?:)

Det får man kalle gjennomført opplegg:)

Tror de har en til 5-600 kroner elns på gitarhuset.no i hvert fall. :) Så finnes de selvsagt i mye dyrere varianter også, da, men det mååå man jo ikke ha til en sånn dag bare for å skremme ungene. :P

Fikk du skremt ungene forresten?

Annonse

Tror de har en til 5-600 kroner elns på gitarhuset.no i hvert fall. :) Så finnes de selvsagt i mye dyrere varianter også, da, men det mååå man jo ikke ha til en sånn dag bare for å skremme ungene. :P

Fikk du skremt ungene forresten?

Du, de ungene nå for tida er ikke letteskremte! Jeg gjorde mitt beste, men de ble ikke så redde at det gjorde noe:)

Jeg er sikker på at jeg kan komme på 100 unyttige ting jeg kan bruke en røykmaskin til. MÅ ha en sånn:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...