Gjest togli Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 men tråden "Vandrende telt anmelder dommer" gjør det.... Både ordbruk og holdninger gjør meg målløs....Orker ikke engang å kommentere i tråden, men håper inderlig jeg ikke er den eneste som reagerer.... 0 Siter
Gjest wilson Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 Skal det ikke være lov å være motstander av maskering i rettsalen nå da. 0 Siter
Gjest oidada Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 La vær å kommentere, la vær å lese. Vanskeligere er det ikke. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 Skal det ikke være lov å være motstander av maskering i rettsalen nå da. Hvi du tror det er det jeg reagerer på så har du skjønt lite.... 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 Det som _burde_ gjøre deg dårlig er de holdningene som fremkommer i de to reportasjene. Men å snu det meste opp-ned er vel ikke helt fremmed for deg har man skjønt fra før. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 La vær å kommentere, la vær å lese. Vanskeligere er det ikke. Sant det... men synd alt skal stå uimotsagt... greit at man ser at denne tråden ikke er representativ for den jevne dolers holdninger (håper jeg iallefall). 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 Hvi du tror det er det jeg reagerer på så har du skjønt lite.... Neivel, så fortell. 0 Siter
Gjest wilson Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 Hvi du tror det er det jeg reagerer på så har du skjønt lite.... Merkelig at du ikke reagerer på det som fremkommer i de to reportasjene. 0 Siter
Gjest oidada Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 Sant det... men synd alt skal stå uimotsagt... greit at man ser at denne tråden ikke er representativ for den jevne dolers holdninger (håper jeg iallefall). Du tilbringer da nok tid her inne til å vite hva som er den jevne dolers holdning i saker som dette og tilsvarende? I ett land med ytringsfrihet er det viktig at alle får ytre seg. Ikke bare de som har de "rette" holdningene/meningene. Hva nå de enn skulle være. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 Gløttet vel så vidt på starten av tråden, men orket ikke lese fortsettelsen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 Gløttet vel så vidt på starten av tråden, men orket ikke lese fortsettelsen. Samme her..... skikkelig hatsk og fordomsfull tråd 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 Du tilbringer da nok tid her inne til å vite hva som er den jevne dolers holdning i saker som dette og tilsvarende? I ett land med ytringsfrihet er det viktig at alle får ytre seg. Ikke bare de som har de "rette" holdningene/meningene. Hva nå de enn skulle være. Helt klart... men det er allikevel lov å kjenne seg kvalm når hatske uttalelser får stå uimotsagt. 0 Siter
Gjest wilson Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 Samme her..... skikkelig hatsk og fordomsfull tråd Her er det tydeligvis bare plass til PK-folket. 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 Helt klart... men det er allikevel lov å kjenne seg kvalm når hatske uttalelser får stå uimotsagt. Har du et par eksempel på hatske uttalelser i den aktuelle tråden? eller har du startet en egen tråd bare for å strø rundt deg med gåtefullt anektotisk tøv? 0 Siter
Gjest oidada Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 Helt klart... men det er allikevel lov å kjenne seg kvalm når hatske uttalelser får stå uimotsagt. Mariekjeks og cola kan hjelpe på kvalme. Og selvfølgelig det å la være å lese noe man ikke tåler. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 Her er det tydeligvis bare plass til PK-folket. Dette handler ikke om å være PK, men om holdninger og verdisyn. 0 Siter
Gjest wilson Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 Helt klart... men det er allikevel lov å kjenne seg kvalm når hatske uttalelser får stå uimotsagt. Så får du "ta igjen" da i steden for å sutre her. 0 Siter
Gjest wilson Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 Dette handler ikke om å være PK, men om holdninger og verdisyn. ''holdninger og verdisyn.'' Det finnes ingen fasit på hva dette er. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 Har du et par eksempel på hatske uttalelser i den aktuelle tråden? eller har du startet en egen tråd bare for å strø rundt deg med gåtefullt anektotisk tøv? "vandrende telt" "negerdamer" "religiøse vrangforestillinger" Det er noen av uttrykkene jeg reagerer på... Jeg synes også det er unødvendig å betegne en hele menneskegruppe som "skitne og uhygieniske". 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 ''holdninger og verdisyn.'' Det finnes ingen fasit på hva dette er. Og det har jeg heller ikke sagt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.