Gå til innhold

Det er sjelden en tråd på DOL gjør meg kvalm....

Anbefalte innlegg

Skrevet

men tråden "Vandrende telt anmelder dommer" gjør det....

Både ordbruk og holdninger gjør meg målløs....Orker ikke engang å kommentere i tråden, men håper inderlig jeg ikke er den eneste som reagerer....

• Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

19

• frosken

8

• Katt-ja

6

• EnolaGay

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Skal det ikke være lov å være motstander av maskering i rettsalen nå da.

Skrevet

La vær å kommentere, la vær å lese. Vanskeligere er det ikke.

Skrevet

Skal det ikke være lov å være motstander av maskering i rettsalen nå da.

Hvi du tror det er det jeg reagerer på så har du skjønt lite....

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Det som _burde_ gjøre deg dårlig er de holdningene som fremkommer i de to reportasjene.

Men å snu det meste opp-ned er vel ikke helt fremmed for deg har man skjønt fra før.

Skrevet

La vær å kommentere, la vær å lese. Vanskeligere er det ikke.

Sant det... men synd alt skal stå uimotsagt... greit at man ser at denne tråden ikke er representativ for den jevne dolers holdninger (håper jeg iallefall).

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Neivel, så fortell.

Skrevet

Merkelig at du ikke reagerer på det som fremkommer i de to reportasjene.

Skrevet

Sant det... men synd alt skal stå uimotsagt... greit at man ser at denne tråden ikke er representativ for den jevne dolers holdninger (håper jeg iallefall).

Du tilbringer da nok tid her inne til å vite hva som er den jevne dolers holdning i saker som dette og tilsvarende? I ett land med ytringsfrihet er det viktig at alle får ytre seg. Ikke bare de som har de "rette" holdningene/meningene. Hva nå de enn skulle være.

Gjest Elextra
Skrevet

Gløttet vel så vidt på starten av tråden, men orket ikke lese fortsettelsen.

Skrevet

Gløttet vel så vidt på starten av tråden, men orket ikke lese fortsettelsen.

Samme her..... skikkelig hatsk og fordomsfull tråd :(

Skrevet

Du tilbringer da nok tid her inne til å vite hva som er den jevne dolers holdning i saker som dette og tilsvarende? I ett land med ytringsfrihet er det viktig at alle får ytre seg. Ikke bare de som har de "rette" holdningene/meningene. Hva nå de enn skulle være.

Helt klart... men det er allikevel lov å kjenne seg kvalm når hatske uttalelser får stå uimotsagt.

Skrevet

Samme her..... skikkelig hatsk og fordomsfull tråd :(

Her er det tydeligvis bare plass til PK-folket.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Helt klart... men det er allikevel lov å kjenne seg kvalm når hatske uttalelser får stå uimotsagt.

Har du et par eksempel på hatske uttalelser i den aktuelle tråden? eller har du startet en egen tråd bare for å strø rundt deg med gåtefullt anektotisk tøv?

Skrevet

Mariekjeks og cola kan hjelpe på kvalme. Og selvfølgelig det å la være å lese noe man ikke tåler.

Skrevet

Her er det tydeligvis bare plass til PK-folket.

Dette handler ikke om å være PK, men om holdninger og verdisyn.

Skrevet

Så får du "ta igjen" da i steden for å sutre her.

Skrevet

Dette handler ikke om å være PK, men om holdninger og verdisyn.

''holdninger og verdisyn.''

Det finnes ingen fasit på hva dette er.

Skrevet

Har du et par eksempel på hatske uttalelser i den aktuelle tråden? eller har du startet en egen tråd bare for å strø rundt deg med gåtefullt anektotisk tøv?

"vandrende telt"

"negerdamer"

"religiøse vrangforestillinger"

Det er noen av uttrykkene jeg reagerer på...

Jeg synes også det er unødvendig å betegne en hele menneskegruppe som "skitne og uhygieniske".

Skrevet

''holdninger og verdisyn.''

Det finnes ingen fasit på hva dette er.

Og det har jeg heller ikke sagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...