Gå til innhold

ID minerals

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

8

• Mary Poppins

4

• EnolaGay

3

• Kalevaala

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg brukte det en gang. Da jeg så det som satt igjen på min flotte hvite strikkegenser noen timer etter påføring ble det raskt slutt på det og tilbake til farget dagkrem som trekker seg inn i huden. Jeg klødde også.

Gjest Niccolina
Skrevet

Ja, har brukt det siden i sommer. Foundation og pudder fra Cosmobeauty. Det smelter liksom inn i huden, akkurat slik man leser, og det ser faktisk bedre ut etter en stund. Lett å bli avhengig, jeg prøver å minimere dagligbruken, for huden blir så innmari "perfekt"! Og da er det vanskelig å føle seg bekvem uten.

Gjest Elextra
Skrevet

Ønske deg sminke til jul??

Nei, slikt kjøper man selv etter at man har fylt 15,

mener

Gjest Niccolina
Skrevet

mener

Dummeste jeg har hørt. ;-) Det gåer da absolutt an å ønske seg kosmetikk, på lik linje med andre kroppspleieprodukter.

Gjest Elextra
Skrevet

Dummeste jeg har hørt. ;-) Det gåer da absolutt an å ønske seg kosmetikk, på lik linje med andre kroppspleieprodukter.

Hehe, var vel litt vel bastant, mener ikke at det er _så_ feil, da :-). Ville bare verken funnet på å ønske meg det eller å gi det bort til voksne mennesker. Synes det blir noe helt annet med en body lotion eller parfyme. Til moren min har jeg til og med gitt en god ansiktskrem.

Skrevet

mener

Hehehe.. de er dyre og i pene innpakninger. Tenkte å gi han dimlingen jeg bor sammen med her en enkel oppgave. Og så kan han føle seg skikkelig gentle når han får kjøpe noe med gullpapir og pene sjablonger på... ;0P

*taktisk*

Gjest Elextra
Skrevet

Hehehe.. de er dyre og i pene innpakninger. Tenkte å gi han dimlingen jeg bor sammen med her en enkel oppgave. Og så kan han føle seg skikkelig gentle når han får kjøpe noe med gullpapir og pene sjablonger på... ;0P

*taktisk*

''Og så kan han føle seg skikkelig gentle når han får kjøpe noe med gullpapir og pene sjablonger på... ;0P''

Hehe, ja det blir jo tilnærmet samme innpakning og antakelig rimeligere enn en liten sølvfarget pakke fra David-Andersen :P:P

Skrevet

Jeg bruker flytende mineral foundation fra Max factor som jeg er veldig fornnøyd med. Har problemer med mineral pudder fordi det blir for tørt og dermed også skjoldete i huden min. Har ikke prøvd i.d sin serie. Tror ikke nødvendigvis denne er bedre enn annen mineralsminke. Bare mye dyrere.

Gjest Elextra
Skrevet

*taktisk*

Forøvrig egentlig enig i at alt en virkelig ønsker seg, og kanskje ikke tar seg råd til, stort eller lite, er fin gave :)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg bruker.

ID er absolutt ikke det beste merke for min hud. Dyrt er det og. Min favoritt nå er Mineral hygienics. Sitter hele dagen, og man får en stor boks for rundt 170 kr.

Skrevet

Jeg bruker.

ID er absolutt ikke det beste merke for min hud. Dyrt er det og. Min favoritt nå er Mineral hygienics. Sitter hele dagen, og man får en stor boks for rundt 170 kr.

Støtter den! Jeg er skikkelig fornøyd selv:)

Gjest yngvildd
Skrevet

jeg liker ID minerals. spesielt når jeg er i syden der et er brennende hete, da er ID bare minerals den eneste sminken som sitter og ikke smelter vekk :P

men det fins sikkert andre mineralsminker som er likebra eller bedre. Har bare ikke prøvd.

nå bruker jeg mac sin flytende mineralsminke fordi da får jeg kjøpt koster med som jeg får børstet på og i norge er det kaldt så foundation smelter ikke vekk selv om den er flytende.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg bruker.

''Min favoritt nå er Mineral hygienics. Sitter hele dagen, og man får en stor boks for rundt 170 kr.''

Hvor kjøper du den?

Jeg må ha noe stæsj nå, trenger litt oppshining. :o)

Gjest sminke er gøy
Skrevet

Jeg bruker.

Hvordan er dekkeevnen på denne founadtion du bruker? Jeg liker egentlig ID minerals, men jeg får kviser av det. Nå bruker jeg fra Tikei og det tåler jeg fint, men det er ikke så god dekkeevne.

Gjest Elextra
Skrevet

Har omtrent helt gitt opp alt av foundation. Har prøvd MANGE og synes bestandig det ser unaturlig ut i dagslys. Har også kjøpt visse mineralpuddere etter tips her på DOL (husker ikke merket i farten), uten at jeg var særlig mer fornøyd :o.

Har endt opp med å bruke et pudder som ikke dekker noe særlig med litt solpudder oppå, og synes resultatet blir ganske bra. Men jeg får jo på ingen måte slik "porselenshud" jeg ser andre får *hmfr*.

Skrevet

Jeg har kun brukt BodyShop mineralpudder siden jeg oppdaget mineralsminke for 2 - 3 år siden.

Det fungerer superrt for meg. Jeg bruker det ikke daglig, kun når jeg skal pynte meg litt ekstra - eller trenger å dekke over uren hud.

Huden min blir seende naturlig og flott ut med dette pudderet. Det dekker over ujevnheter og får ansiktet mitt til å gløde synes jeg.

Kjæresten min pleier å kommentere det når jeg har tatt det på. Han sier: "Hva har du gjort nå, du er jo enda vakrere enn vanlig" Hehe :-)

Skrevet

Jeg har kun brukt BodyShop mineralpudder siden jeg oppdaget mineralsminke for 2 - 3 år siden.

Det fungerer superrt for meg. Jeg bruker det ikke daglig, kun når jeg skal pynte meg litt ekstra - eller trenger å dekke over uren hud.

Huden min blir seende naturlig og flott ut med dette pudderet. Det dekker over ujevnheter og får ansiktet mitt til å gløde synes jeg.

Kjæresten min pleier å kommentere det når jeg har tatt det på. Han sier: "Hva har du gjort nå, du er jo enda vakrere enn vanlig" Hehe :-)

Jeg noterer at det finnes mange merker å velge i. Innbildte med at dette med mineralsminke var et spesiellt merke jeg.. *skraaap*

Men da kan man få det forholdsvis billig og flere steder. Greit å vite. :0)

Skrevet

Jeg noterer at det finnes mange merker å velge i. Innbildte med at dette med mineralsminke var et spesiellt merke jeg.. *skraaap*

Ja, det finnes mange typer å velge i, og det trenger ikke å være så dyrt :-)

Og mineralpudder er virkelig revolusjonerende. Jeg har aldri sminket meg til hverdags, men før mineralpudder - når jeg skulle pynte meg til spesielle anledninger, hatet jeg følelsen av foundation og/eller pudder på huden. Det kjentes som en maske og det var stor lettelse å vaske det vekk om kvelden.

Mineralpudderet merkes faktisk ikke, men ser like fint ut.

Skrevet

Det finnes mange forskjellige merker, men langt fra alle er like gode.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...