Gjest Dillema Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har ei venninne som var på ferie i Tyrkia i fjor. Der traff hun en bartender som hun ble forelsket i. Etter det har hun reist nedover hver 3 mnd. Og nå skal hun nedover å gifte seg. Jeg er redd for at han bare gjør det for å få komme til Norge men får meg ikke til å si det. 0 Siter
Gondor Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Kan du ikke prøve å si det på en litt fleipete måte? Men det nytter vel kanskje ikke nå som hun skal gifte seg. Skjønner din bekymring. 0 Siter
adhemar Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Tror ikke du skal si noe om det uten å bli spurt om meningen din. Kan være standard i love you tyrkisk bartender, kan være drømmemannen hennes. 0 Siter
Gjest Niccolina Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Ikke din sak - ikke si noe. 0 Siter
Gjest Shilapila Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Om så er hva da? Hvis du ikke har møtt mannen er det vanskelig for deg å påstå noe slikt. For alt du vet kan han være forelsket i henne også, og om han ikke er det så sitter hun etter i kjærlighetssorg enten om han er her eller der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.