Gjest NAVKURS Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg var ute å spiste i stad,tok et par øl til maten. Ble litt små brisen,så tar nå to øl her hjemme også. Jeg skal opp med barnet mitt i tenårene i morgen pga skole. Jeg skal på noe kurs dritt i regi av NAV er ikke veldig motivert. Men hadde heller hatt lyst på en fest. 0 Siter
Gjest Hverdagen er en fest Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg hadde også definitivt heller hatt lyst på en fest enn å gå på jobb i morgen. Har jobbet overtid hele helgen, så føler meg ikke akkurat uthvilt. Men det er bare å stå opp i morgen tidlig og gå på kurs eller jobb! Man kan jo faktisk ikke bli hjemme bare fordi man ikke har lyst akkurat den dagen... 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg hadde også definitivt heller hatt lyst på en fest enn å gå på jobb i morgen. Har jobbet overtid hele helgen, så føler meg ikke akkurat uthvilt. Men det er bare å stå opp i morgen tidlig og gå på kurs eller jobb! Man kan jo faktisk ikke bli hjemme bare fordi man ikke har lyst akkurat den dagen... Jeg synes det er godt å gå på jobb... ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.