Gå til innhold

Pent brukte mopper til salgs!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Utrolig hva folk kan få seg til å legge ut for salg.

Ja, har vi ikke alle endt opp med å kjøpe noe som kanskje ikke var det optimale for oss slik at det ikke blir brukt, men det betyr ikke nødvendigvis at tingen egner seg for videresalg!

Gjest Nickløsheletida

Ja, har vi ikke alle endt opp med å kjøpe noe som kanskje ikke var det optimale for oss slik at det ikke blir brukt, men det betyr ikke nødvendigvis at tingen egner seg for videresalg!

Nei, da er det i så fall mye jeg kunne ha lagt ut for salg, som har gått rett i søpla.

Nei, da er det i så fall mye jeg kunne ha lagt ut for salg, som har gått rett i søpla.

Jeg synes dog at følgende to annonser på finn.no tok kaka:

* salg av sminke, bare såvidt brukt bittelittegrann

* pent brukt epilator

*usj*

En mopp kan man tross alt hive i vaskemaskina, og sånn sett ikke verre enn brukte klær, men det er snodig å selge det uansett.

Gjest Nickløsheletida

* pent brukt epilator

*usj*

En mopp kan man tross alt hive i vaskemaskina, og sånn sett ikke verre enn brukte klær, men det er snodig å selge det uansett.

Utrolig:-)

Annonse

Utrolig:-)

Kom på en til, som riktignok ikke var uhygienisk: En voksen dame solgte pyntegjenstander laget av halve klesklyper!

Du vet den typen som du til nød kan akseptere fra egne barn, men hvor det å få det fra selv tantebarn er i drøyeste laget.

Tja... hadde jeg ikke hatt moppeutstyr tror jeg nesten jeg kunne ha vurdert å kjøpe brukt. (Det er jo bare å vaske moppene på 90 grader). Jeg ble nemlig for noen dager siden sjokkert over prisnivået. Kjøpte _ett_ stk JIF mikrofibermopp (som skulle passe til JIf sitt system) og betalte kr 170,- for den ene tøybiten...

* pent brukt epilator

*usj*

''Jeg synes dog at følgende to annonser på finn.no tok kaka:

* pent brukt epilator''

*hehe* Småekkelt ja. Jeg solgte dog melkepumpe (for kvinner altså!), melkefanger (sånn plastdings som man satte på den andre brystvorten når barnet diet, for å fange opp melk som kom rennende) og en haug tåteflasker (uten smokk!) da mine hadde vokst ut av den perioden... Var en dame som gjerne ville ha det med da hun kjøpte en haug med babytøy og sånt husker jeg. Det er jo bare å koke det så er det jo rent...

Annonse

Det er jo et røverkjøp. Jeg synes det er fantastisk at noen, i det bruk og kast samfunnet vi lever i, bruker Finn og andre kanaler for å selge/gi bort istedet for å kaste.

''Jeg synes det er fantastisk at noen, i det bruk og kast samfunnet vi lever i, bruker Finn og andre kanaler for å selge/gi bort istedet for å kaste.''

Enig. Om moppene var minimalt brukt så hadde jeg ikke hatt det noe i mot å kjøpe dem for en billig penge jeg. På 90 grader i maskina blir de jo gullende rene.

''Jeg synes dog at følgende to annonser på finn.no tok kaka:

* pent brukt epilator''

*hehe* Småekkelt ja. Jeg solgte dog melkepumpe (for kvinner altså!), melkefanger (sånn plastdings som man satte på den andre brystvorten når barnet diet, for å fange opp melk som kom rennende) og en haug tåteflasker (uten smokk!) da mine hadde vokst ut av den perioden... Var en dame som gjerne ville ha det med da hun kjøpte en haug med babytøy og sånt husker jeg. Det er jo bare å koke det så er det jo rent...

Ja, det kan man jo bare koke!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...