Gå til innhold

Endelig (skryteinnlegg)

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

var min nye iPhone her! Puh, nå har jeg ventet lenge!

:-))

Skrevet

Gratulerer! Jeg er LITT misunnelig om det er en 4S, men får nok greie meg med 4 til 5 kommer. :)

Gjest Elextra
Skrevet

Gratulerer! Jeg er LITT misunnelig om det er en 4S, men får nok greie meg med 4 til 5 kommer. :)

Seff er det en 4S :-).

Har ikke fått prøvd den helt ut ennå, foreløpig er det div. synk.

Gjest Elextra
Skrevet

Gratulerer:-)

Takk!

Morsomt med ny modell, men gleder meg aller mest til en tlf. som er pålitelig (kan ikke sies om den forrige etter et par våte opplevelser).

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe,- de begynte å selge den på fredag..?

Ja, jeg måtte vente et par dager! ;)

Har klart meg med en antivarisk telefon i påvente av denne nye modellen (etter at gammel-iPhonen mer eller mindre tok kvelden i sommer). Tre år siden siste telefonkjøp :-).

Skrevet

Noen dager er mye bedre enn andre - gratulerer!:) Hadde håpet på å få til det samme jeg og, men har forstått at jeg må belage meg på å vente på 5'ern :)

Skrevet

Det må være deilig etter flere måneder med bruk av reservemobil!

Skrevet

Seff er det en 4S :-).

Har ikke fått prøvd den helt ut ennå, foreløpig er det div. synk.

Bortsett fra Siri (som jo bare funker på engelsk) og det at den er raskere og har bedre kamera, så fungerer den likt med min 4 siden de kjører samme OS. Kjekt med iPhone, man blir liksom aldri helt ferdig med å finne noe nytt.

Skrevet

Hvor bestilte du denne hen? Jeg bestilte på apple og fikk beskjed om at jeg får den mellom den 8 og 15 nov.. Aaltfor lenge til :P

Gjest Elextra
Skrevet

Hvor bestilte du denne hen? Jeg bestilte på apple og fikk beskjed om at jeg får den mellom den 8 og 15 nov.. Aaltfor lenge til :P

Jeg hentet den hos de jobben min samarbeider med.

Skrevet

Jeg hentet den hos de jobben min samarbeider med.

Åja :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...