Gjest KalinkaS Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Om at han er en hyggelig fyr? 0 Siter
Gjest kortstokk Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Kjør på. Ta deg et par øl mens du sender sms i hytt og pine. Kjøp blomster og vin til din saksbehandler i NAV som takk for at h*n holder ut. 0 Siter
ekte nick Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Er det du som har skrevet her om å sende sms til kolleger og til sjefen din? Jeg syns ikke du skal sende flere sms nå. Du må skille jobb og privatliv. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Var det du som skrev om dette for et par dager siden også? Svarene blir vel ikke så ulike i dag. 0 Siter
Gjest KalinkaS Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Er det du som har skrevet her om å sende sms til kolleger og til sjefen din? Jeg syns ikke du skal sende flere sms nå. Du må skille jobb og privatliv. ok 0 Siter
Gjest KalinkaS Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Var det du som skrev om dette for et par dager siden også? Svarene blir vel ikke så ulike i dag. Ok, jeg får la være da. 0 Siter
morsan Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Var det du som skrev om dette for et par dager siden også? Svarene blir vel ikke så ulike i dag. ''Svarene blir vel ikke så ulike i dag.'' Skulle ikke tro det, nei. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg lurer litt på hvorfor du gjør det? 0 Siter
Gjest KalinkaS Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg lurer litt på hvorfor du gjør det? Fordi jeg ønsker å utrykke min glede. 0 Siter
Mrs D Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Det mangler litt på sosial intelligens ved å tenke at det er all right å gjøre sånt uten videre, eller i å stadig poste lignende innlegg på DOL mens man antakeligvis syns man er kjempeartig. 0 Siter
Gjest KalinkaS Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Det mangler litt på sosial intelligens ved å tenke at det er all right å gjøre sånt uten videre, eller i å stadig poste lignende innlegg på DOL mens man antakeligvis syns man er kjempeartig. Typisk norsk å si sånt. Man skal ikke utrykke glede. 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Typisk norsk å si sånt. Man skal ikke utrykke glede. Selvfølgelig skal man uttrykke glede, men å sende slike meldinger til arbeidslederen sin stadig vekk minner mest om ryggslikking og smisking. 0 Siter
Gjest andegakk Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Typisk norsk å si sånt. Man skal ikke utrykke glede. Man skal heller ikke trolle. 0 Siter
Bookworm Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Man skal heller ikke trolle. "I skal ikke trolle" - det 11. bud? 0 Siter
Mrs D Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Typisk norsk å si sånt. Man skal ikke utrykke glede. Man kan vise glede uten å slikke sjefen oppetter ryggen eller trolelr på DOL. Kan du ikke vise glede på annen måte er det kanskje på tide å få seg et liv? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Kjør på. Ta deg et par øl mens du sender sms i hytt og pine. Kjøp blomster og vin til din saksbehandler i NAV som takk for at h*n holder ut. *fnis* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Selvfølgelig skal man uttrykke glede, men å sende slike meldinger til arbeidslederen sin stadig vekk minner mest om ryggslikking og smisking. ''Selvfølgelig skal man uttrykke glede, men å sende slike meldinger til arbeidslederen sin stadig vekk minner mest om ryggslikking og smisking.'' - eller alternativt fyllerør. 0 Siter
Gjest Shilapila Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Typisk norsk å si sånt. Man skal ikke utrykke glede. Det er ikke akseptert i andre land heller. 0 Siter
morsan Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 "I skal ikke trolle" - det 11. bud? ''"I skal ikke trolle" - det 11. bud?'' Klarer ikke å lese det inni meg uten å høre stemmen til Bondevik! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.