Gå til innhold

Sende en SMS til arbeidslederen min?

Anbefalte innlegg

Gjest kortstokk
Skrevet

Kjør på. Ta deg et par øl mens du sender sms i hytt og pine. Kjøp blomster og vin til din saksbehandler i NAV som takk for at h*n holder ut.

Skrevet

Er det du som har skrevet her om å sende sms til kolleger og til sjefen din? Jeg syns ikke du skal sende flere sms nå. Du må skille jobb og privatliv.

Gjest Elextra
Skrevet

Var det du som skrev om dette for et par dager siden også? Svarene blir vel ikke så ulike i dag.

Gjest KalinkaS
Skrevet

Er det du som har skrevet her om å sende sms til kolleger og til sjefen din? Jeg syns ikke du skal sende flere sms nå. Du må skille jobb og privatliv.

ok :)

Gjest KalinkaS
Skrevet

Var det du som skrev om dette for et par dager siden også? Svarene blir vel ikke så ulike i dag.

Ok, jeg får la være da.

Skrevet

''Svarene blir vel ikke så ulike i dag.''

Skulle ikke tro det, nei.

Gjest KalinkaS
Skrevet

Jeg lurer litt på hvorfor du gjør det?

Fordi jeg ønsker å utrykke min glede. :)

Skrevet

Det mangler litt på sosial intelligens ved å tenke at det er all right å gjøre sånt uten videre, eller i å stadig poste lignende innlegg på DOL mens man antakeligvis syns man er kjempeartig.

Gjest KalinkaS
Skrevet

Det mangler litt på sosial intelligens ved å tenke at det er all right å gjøre sånt uten videre, eller i å stadig poste lignende innlegg på DOL mens man antakeligvis syns man er kjempeartig.

Typisk norsk å si sånt. Man skal ikke utrykke glede.

Skrevet

Selvfølgelig skal man uttrykke glede, men å sende slike meldinger til arbeidslederen sin stadig vekk minner mest om ryggslikking og smisking.

Gjest andegakk
Skrevet

Man skal heller ikke trolle.

Skrevet

Man skal heller ikke trolle.

"I skal ikke trolle" - det 11. bud?

Skrevet

Man kan vise glede uten å slikke sjefen oppetter ryggen eller trolelr på DOL. Kan du ikke vise glede på annen måte er det kanskje på tide å få seg et liv?

Skrevet

Kjør på. Ta deg et par øl mens du sender sms i hytt og pine. Kjøp blomster og vin til din saksbehandler i NAV som takk for at h*n holder ut.

*fnis*

Skrevet

Selvfølgelig skal man uttrykke glede, men å sende slike meldinger til arbeidslederen sin stadig vekk minner mest om ryggslikking og smisking.

''Selvfølgelig skal man uttrykke glede, men å sende slike meldinger til arbeidslederen sin stadig vekk minner mest om ryggslikking og smisking.''

- eller alternativt fyllerør.

Gjest Shilapila
Skrevet

Det er ikke akseptert i andre land heller.

Skrevet

"I skal ikke trolle" - det 11. bud?

''"I skal ikke trolle" - det 11. bud?''

Klarer ikke å lese det inni meg uten å høre stemmen til Bondevik!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...