Gå til innhold

Hvis du skal på julebord i år…

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Oki, dette er en vernet bedrift.

Det vet jeg ikke noe om kleskoden, men på min jobb går menn med dress på jobben, og det ville da vært veldig rart om de ikke skulle ha jakka på når de går på julebord.

Du kan spørre noen som har jobbet der lenger om hva som er vanlig.

Graver nok frem en kjole fra skapet - antakelig blir det en mørkegrønn knelang kjole som er et par år gammel.

Der fikk jeg noe å gruble på. Jeg skal på julebordscruise for første gang i mitt liv. Og jeg er grådig god på strikkegensere og armyinspirerte bukser. Men der stopper det gitt. Må jeg gjøre noe med dette..? Oh god... jeg er dømt...!

Dropper mulig kjolen i år. Og drar på meg ei kul, svart bukse og en svart silketopp med noe perlegreier på. ;-)

Kul svart bukse. *noterer* Hvor får man kjøpt slikt, og hvor mager må man være (minimum) for å gå i?

Jeg fikk akkurat julebordsangst.. :0/

Annonse

Gjest Niccolina

Kul svart bukse. *noterer* Hvor får man kjøpt slikt, og hvor mager må man være (minimum) for å gå i?

Jeg fikk akkurat julebordsangst.. :0/

Akkurat denne kjøpte jeg på B-Young. Synes de har mye fint der, selv om jeg nærmer meg mid-30-tallet. ;-)

Jeg er str 40/42

Enten samme kjole som jeg brukte på julebordet for to år siden (lang, svart og hvit fløyel (?) med litt glitter), eller svart bukse og gullfarget topp. Kommer an på hvor vi skal ha julebord i år. Regner med at ingen av de som var på julebord for to år siden husker hva jeg hadde på meg (hvis de gjør det, blir jeg veldig overrasket).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...