morsan Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 ''På min jobb er det rart om mennene dukker opp i bare skjorta.'' Hos oss ser de helst at mennene også ikler seg benklær. Ha ha! Du jobber ikke sammen med familien Duck, forstår jeg? :-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 ''På min jobb er det rart om mennene dukker opp i bare skjorta.'' Hos oss ser de helst at mennene også ikler seg benklær. ''Hos oss ser de helst at mennene også ikler seg benklær.'' Hehe,- det tenkte jeg også da jeg leste innlegget :-) 0 Siter
Gjest Vipfq Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Det skal jeg ja. Sort bukse, hvit skjorte sort slips. Jakke også om jeg får råd. 0 Siter
Axcia Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Der fikk jeg noe å gruble på. Jeg skal på julebordscruise for første gang i mitt liv. Og jeg er grådig god på strikkegensere og armyinspirerte bukser. Men der stopper det gitt. Må jeg gjøre noe med dette..? Oh god... jeg er dømt...! *hehe* Vakkert! ;-p 0 Siter
mirami Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny kjole (har hatt den samme flere år). Ser for meg noe julebordsaktig med glitter og blankt stoff! 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 tror jeg stiller i nissedrakt i år gitt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.