Gå til innhold

Er Halloween på vikende front?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For oss kom det flere for noen år siden enn det har gjort de siste par årene, men jeg har allltid antatt at det har hatt med sønnen i huset å gjøre - venner og klassekamerater av han har kommet til et kjent hus, og nå er de for store til å gå rundt.

Annonse

Så langt har vi hatt en, eller det var vel to bittesmåttiser (så små at den ene satt på armen til mora... med andre ord: lite sannsynlig at ungen skjønte noe særlig av hva som foregikk i det hele tatt!). Men det har visstnok vært massevis av unger ute i gata i følge en venninne som ruslet herfra for noen timer siden.

Så langt har vi hatt en, eller det var vel to bittesmåttiser (så små at den ene satt på armen til mora... med andre ord: lite sannsynlig at ungen skjønte noe særlig av hva som foregikk i det hele tatt!). Men det har visstnok vært massevis av unger ute i gata i følge en venninne som ruslet herfra for noen timer siden.

''(så små at den ene satt på armen til mora... med andre ord: lite sannsynlig at ungen skjønte noe særlig av hva som foregikk i det hele tatt!). ''

Ja, ærlig talt! Her kunne man jo latt ungen være igjen hjemme i lekegrinda med babycalling mens man gikk Halloween med den eldste!!

Annonse

Jeg har satt den minkende trafikken i forhold til i fjor i sammenheng med husets barns alder:-) De går ikke lenger, og ergo vokser de resterende narbobarna også opp og det avtar sakte men sikkert i området her. Men så kommer det nye kull, og det er på'an igjen:-)

''(så små at den ene satt på armen til mora... med andre ord: lite sannsynlig at ungen skjønte noe særlig av hva som foregikk i det hele tatt!). ''

Ja, ærlig talt! Her kunne man jo latt ungen være igjen hjemme i lekegrinda med babycalling mens man gikk Halloween med den eldste!!

''Ja, ærlig talt! Her kunne man jo latt ungen være igjen hjemme i lekegrinda med babycalling mens man gikk Halloween med den eldste!!''

Jeg ordla meg litt dårlig - det var to mødre med hver sin småttis...

Har ikke vært noen her de siste 3 årene, for 4 år sidens stod de nesten i kø... Tror vi hadde 7 eller 8 grupper her i løpet av to timer. Har en mistanke om at noen av dem er redde for bikkjedyret, og noen har kanskje oppfattet hva avslått utelys betyr...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...