Gå til innhold

Hurra har skiftet på sengen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• morsan

5

• Sjalala

2

• ekte nick

1

Mest aktive i denne tråden

Hehe, godt å se at det ikke bare er jeg som er sløv på dette området. Er jo så stress, både å vaske og å legge på nytt! Men jammen meg så godt når det endelig blir skiftet!

Har forøvrig aldri lidd noen nød eller blitt syk av noen ekstra midd i sengen min ;)

Og hadde nok vært flinkere å skifte om jeg ikke var singel :-O

Annonse

Ingenting er vel bedre enn flanell i kalde jule- vintertider?

''Ingenting er vel bedre enn flanell i kalde jule- vintertider?''

Nå har jeg aldri prøvd sateng-sengetøy, men jeg elsker flanell! Vi bruker flanell fra oktober - juni omtrent. :o) Ser for meg at sateng blir glatt og kaldt?

Nå har jeg aldri prøvd sateng-sengetøy, men jeg elsker flanell! Vi bruker flanell fra oktober - juni omtrent. :o) Ser for meg at sateng blir glatt og kaldt?

Det er det, dyna sklir ut av senga ;o) Jeg ga bort mitt til venninna mi etter to dagers bruk.

Annonse

''Ser for meg at sateng blir glatt og kaldt?''

Kommer kanskje an på om det er bomullssateng eller polyester?

Jeg arvet et sett sengeklær i sistnevnte type fra min mor fordi hennes samboer nektet å bruke det. Etter å ha prøvd det selv, var vi jo helt enige. Men de var ikke glattheten som sådan som var det verste, men plastfølelsen man får av å ligge i og på polyester.

Bomullssateng eller silkesateng har jeg aldri prøvd.

''Ser for meg at sateng blir glatt og kaldt?'

Ja sateng funker bare om sommeren for min del. Her går det i både flanell sengetøy- og pysjamas resten av året ;)

''Ser for meg at sateng blir glatt og kaldt?''

Kommer kanskje an på om det er bomullssateng eller polyester?

Jeg arvet et sett sengeklær i sistnevnte type fra min mor fordi hennes samboer nektet å bruke det. Etter å ha prøvd det selv, var vi jo helt enige. Men de var ikke glattheten som sådan som var det verste, men plastfølelsen man får av å ligge i og på polyester.

Bomullssateng eller silkesateng har jeg aldri prøvd.

''Kommer kanskje an på om det er bomullssateng eller polyester?''

Polyester?! *grøss* Jeg som svetter sånn at det føles som jeg tar svømmeknappen når jeg bruker kunstfiberdyne, tør ikke tenke på hvordan det hadde vært å ha polyester-sengetøy!

Men silke-sateng høres i grunnen ganske deilig ut. :o)

Gjest Elextra

Huff, liker ikke flanellsengetøy. Synes det virker klamt, varmt, skittent og det er for mye friksjon i det.

Liker faktisk best krepp, som har enkelte av de samme kvalitetene som flanell, men som er mye lettere :-).

Tynn bomullsatin er deilig om sommeren.

''Kommer kanskje an på om det er bomullssateng eller polyester?''

Polyester?! *grøss* Jeg som svetter sånn at det føles som jeg tar svømmeknappen når jeg bruker kunstfiberdyne, tør ikke tenke på hvordan det hadde vært å ha polyester-sengetøy!

Men silke-sateng høres i grunnen ganske deilig ut. :o)

Jeg synes sengetøy i damask høres deilig ut :-) Litt sånn stivt og nystrøkent! :-)

Huff, liker ikke flanellsengetøy. Synes det virker klamt, varmt, skittent og det er for mye friksjon i det.

Liker faktisk best krepp, som har enkelte av de samme kvalitetene som flanell, men som er mye lettere :-).

Tynn bomullsatin er deilig om sommeren.

''Huff, liker ikke flanellsengetøy. Synes det virker klamt, varmt, skittent og det er for mye friksjon i det. Liker faktisk best krepp, som har enkelte av de samme kvalitetene som flanell, men som er mye lettere :-).''

Flanell er jo mykt og deilig og lunt. :o) Krepp er ekkelt med de der "durtene".... Og krepp og flanell har da ingen av de samme kvalitetene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...