Gå til innhold

Tv skrudde seg på av seg selv!

Anbefalte innlegg

Gjest IKKE overtroisk

Er alene i huset og sitter på soverommet og nattsurfer på nettet. Tv er for lengst avskrudd, samt lamper og diverse elektrisitet i stuen

Brått kvepper jeg til av høye lyder i stuen og skjønner etterhvert at det er tv som har skrudd seg på!

Hva kan ha skjedd? Vil helst ha noen naturlige forklaringer...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/371719-tv-skrudde-seg-p%C3%A5-av-seg-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har jeg opplevd også. Med en sånn ghettoblaster.. eller hva de heter, stor stereoting. Våkna på natta med at den skrudde seg på med full styrke og "Who let the dogs out...vov vov.." Jeeeezz...

Jeg er ganske sikker på at det var en strømfeil eller noe slikt. Noen slike maskiner har timere også, man kan ha fått skrudd på en slik uten å ane det.

Eller den reagerte på et fly.. fævlene vet, men overnaturlig var det nok ikke. ;0)

Da min TV plutselig kom på en ettermiddag, fant jeg ut hva det skyldes.

Jeg hadde hatt TV på en LokalTV-stasjon, som ikke sender hele dagen. Jeg var ikke i nærheten da sendingen stoppet, så jeg har antagelig glemt å slå av TV(for jeg så jo ikke at den var på). Da så sendingen startet neste dag, trodde jeg først at TV'en hadde slått seg på selv, men den hadde nok stått på hele natten/formiddagen, men med svart skjerm.

Annonse

Jeg hadde hatt TV på en LokalTV-stasjon, som ikke sender hele dagen. Jeg var ikke i nærheten da sendingen stoppet, så jeg har antagelig glemt å slå av TV(for jeg så jo ikke at den var på). Da så sendingen startet neste dag, trodde jeg først at TV'en hadde slått seg på selv, men den hadde nok stått på hele natten/formiddagen, men med svart skjerm.

*he he*Minner meg om den tiden da NRK Radio ikke sendte hele natta. Jeg hadde hørt på "nattsendingene" på senga (varte vel frem til kl 2 mener jeg å huske), sovnet fra, og bråvåknet kl 6 til gauling av verste sort!

Gjest IKKE overtroisk

Tipper det er naboens fjernkontroll, ikke sikkert den trenger å være til samme type TV en gang.

Hvis du bruker fjernkontrollen til å slå av TV'n kunne det kanskje være en idë å bruke knappen på tv'n i stedet.

Ja det må være noe sånn som har skjedd. Bare litt merkelig at det plutselig skulle skje nå midt på natten når de fleste naboene har lagt seg..

Kommer nok til å bruke tv-knappen framover ja ;)

Gjest IKKE overtroisk

Dette KAN faktisk være en mulighet her også ja. Så på lokaltv tidligere på kvelden og er ikke 100% sikker på om jeg faktisk skrudde tv helt av. Registrerte det kanskje ikke siden skjermen var svart!

Gjest IKKE overtroisk

Nabo som har samme type tv? Jeg kan styre naboens tv med min fjernkontroll på ganske stor avstand (elsker å skifte kanal midt i en fotballkamp, for eksempel, og han har aldri skjønt hva som skjer).

Kan ha vært det som har skjedd ja, men vi er få naboer og det var jo tross alt midt på natten. Har dessuten aldri skjedd før..

Gjest IKKE overtroisk

Naboen går utenfor med en eletrisk portåpner til garasjen som virker på din tv. så enkelt kan det være, skjedde her.

Ingen elektrisk carport i sikte her i området, men tenker det er noe lignende som har skjedd. Bare litt merkelig at det skjedde midt på natten når de fleste (få) naboene jeg har sikkert sover..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...