Gå til innhold

UVI

Anbefalte innlegg

Gjest Melis36
Skrevet

Kan jeg bade i basseng når jeg har UVI? skal på kieltur på søndag til tirsdag og tenkte boble meg litt i boblebassenget...da har jeg gått på pencillin kur i 6 dager av 7.

Skrevet

Jeg ville gjort badet kort og fått på meg tørt så fort som overhodet mulig etter at jeg kom opp av boblebadet i tilfelle.

Gjest Melis36
Skrevet

Jeg ville gjort badet kort og fått på meg tørt så fort som overhodet mulig etter at jeg kom opp av boblebadet i tilfelle.

Okey takk Lillemus,skal ikke være for lenge i boblebadet :)

Gjest CraneMax
Skrevet

Kan varmt anbefale tranebærkapsler. Selv bruker jeg noe som heter Crane Max som ofte fungerer bedre enn pencilin.

Skrevet

Okey takk Lillemus,skal ikke være for lenge i boblebadet :)

Ikke sitt der for lenge, jeg får uvi hver eneste gang jeg prøver meg på et boblebad.

Skrevet

Kan varmt anbefale tranebærkapsler. Selv bruker jeg noe som heter Crane Max som ofte fungerer bedre enn pencilin.

CranMax skal man bruke forebyggende, men de virker ikke når man har fått skikkelig uvi. Men de + 3 liter vann kan være veldig bra før man får feber og andre symptomer.

Skrevet

CranMax skal man bruke forebyggende, men de virker ikke når man har fått skikkelig uvi. Men de + 3 liter vann kan være veldig bra før man får feber og andre symptomer.

''CranMax skal man bruke forebyggende, men de virker ikke når man har fått skikkelig uvi. Men de + 3 liter vann kan være veldig bra før man får feber og andre symptomer.''

Men hvis man ikke har symptomer - hvordan vet man at man holder på å få uvi da?

Skrevet

''CranMax skal man bruke forebyggende, men de virker ikke når man har fått skikkelig uvi. Men de + 3 liter vann kan være veldig bra før man får feber og andre symptomer.''

Men hvis man ikke har symptomer - hvordan vet man at man holder på å få uvi da?

Vi er nok alle forskjellige der. Jeg griner som en foss og blir kjempedeprimert, jeg tuller ikke og jeg kan finne på å sjekke meg pga det. Og den gufne følelsen i kroppen, infeksjonsfølelsen, uten at man kan sette fingeren på hva det er. Så begynner man å sove mer, blir skikkelig sliten ut av ingenting. Ingenting av dette blir kalt symptomer og man får ikke antibiotika.

Symptomer som gjør at man får antibiotika er feber, man blir lekk, vondt og mørk urin med vond lukt selv om man drikker mye.

Gjest CraneMax
Skrevet

De har hjulpet meg mange ganger.

Skrevet

De har hjulpet meg mange ganger.

Det hjelper ikke meg, men jeg vet at dattera mi pleier å kunne stoppe det før hun blir ordentlig syk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...