Gjest sekkepipa Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 er i mitt 4 forhold, og det skjer det samme som alltid: jeg takler ikke tanken på nærkontakt. det er helt ok i begynnelsen, men etter ett par mnd så er det ikke noe der lengre. jeg føler det merkelig å ha nærkontakt med partneren, blir egentlig kvalm av tanken. nakne kropper er stygge og jeg liker ikke tanken på at partneren har lyst på meg. går også mellom å være SÅ glad jeg er sammen med denne personen til å tenke negative tanker og vurderer å flytte ut. det er veldig slitsomt å dras mellom 2 vidt forskjellige tanker om persone(det gjelder ca alle relasjoner...det å sette de veldig høyt for så å kraftig kritisere de osv osv) jeg er lesbisk, men kunne tenke meg å bo sammen med en mann?? hva skjer? 0 Siter
Gjest avklaring Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Kanskje du burde gå i terapi en periode, og se om du klarer å nøste opp i dette hva alt dette skyldes? Be fastlegen om henvisning til psykolog. Bor du i Oslo, kan Rådgivningstjenesten for Homofile være et alternativ (hvis det fortsatt eksisterer). 0 Siter
rose23 Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Er du blitt misbrukt? Eller sikker på at du ikke er mer hetero enn lesbisk? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.