Gå til innhold

blir gal av meg selv

Anbefalte innlegg

Gjest sekkepipa

er i mitt 4 forhold, og det skjer det samme som alltid:

jeg takler ikke tanken på nærkontakt. det er helt ok i begynnelsen, men etter ett par mnd så er det ikke noe der lengre. jeg føler det merkelig å ha nærkontakt med partneren, blir egentlig kvalm av tanken.

nakne kropper er stygge og jeg liker ikke tanken på at partneren har lyst på meg.

går også mellom å være SÅ glad jeg er sammen med denne personen til å tenke negative tanker og vurderer å flytte ut.

det er veldig slitsomt å dras mellom 2 vidt forskjellige tanker om persone(det gjelder ca alle relasjoner...det å sette de veldig høyt for så å kraftig kritisere de osv osv)

jeg er lesbisk, men kunne tenke meg å bo sammen med en mann?? hva skjer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/371739-blir-gal-av-meg-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest avklaring

Kanskje du burde gå i terapi en periode, og se om du klarer å nøste opp i dette hva alt dette skyldes? Be fastlegen om henvisning til psykolog. Bor du i Oslo, kan Rådgivningstjenesten for Homofile være et alternativ (hvis det fortsatt eksisterer).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/371739-blir-gal-av-meg-selv/#findComment-3251090
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...