nick Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Denne serien liker jeg, men Adil ser mye bedre ut uten hår. Det var det jeg ville si om den saken. 0 Siter
meg__123! Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Jeg synes Adil er en skikkelig hunk med stor H hehe 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Mmm. Jeg syns Adil ser bra ut både med og uten hår 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Jeg så den første episoden - men måtte ut av stua og si godnatt til en av ungene akkurat da han svogeren døde. Hvordan skjedde det egentlig? Synes Adil er flott jeg - med hår. Men han burde bruke hjelm når han sykler! 0 Siter
nick Skrevet 3. november 2011 Forfatter Skrevet 3. november 2011 Jeg så den første episoden - men måtte ut av stua og si godnatt til en av ungene akkurat da han svogeren døde. Hvordan skjedde det egentlig? Synes Adil er flott jeg - med hår. Men han burde bruke hjelm når han sykler! De andre drosjene jaget han rundt i Oslo i stor hastighet. Han mistet kontrollen og kjørte seg i hjel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.