Gå til innhold

Ikke vaske jeans på 6 mnd - MP og andre

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Ja - da var jeg virkelig fed-up. Men han blir litt mobbet for det av vennene våre, og i tillegg sa jeg i fra til ham at jeg synes det var litt kjipt. Tror han skjerpet seg litt i fjor, faktisk.

Nå er det like før stillongssesongen starter igjen. Ulltrøya er jo satt på da - for noen uker siden. Faktisk - da vi skulle på hyttetur i helga, så pakket jeg bare ned ulltrøyer til ham - men da klaget han litt og ville halst hatt ei t-.skjorte om kvelden :-D Men lo litt i skjegget da jeg sa at jeg regnet med at han bare ville gå med ulltrøye....!

''Faktisk - da vi skulle på hyttetur i helga, så pakket jeg bare ned ulltrøyer til ham''

prust! Sånt må du ikke finne på å si på DOL!

*melder på meg på til hylekoret* - hvorfor pakker du for mannen din - klarer han ikke selv? (kfr. eller møbeltråd)

Fortsetter under...

• Svar 161
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

13

• candyqueen_83

12

• Mary Poppins

10

• morsan

9

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83

Ja - da var jeg virkelig fed-up. Men han blir litt mobbet for det av vennene våre, og i tillegg sa jeg i fra til ham at jeg synes det var litt kjipt. Tror han skjerpet seg litt i fjor, faktisk.

Nå er det like før stillongssesongen starter igjen. Ulltrøya er jo satt på da - for noen uker siden. Faktisk - da vi skulle på hyttetur i helga, så pakket jeg bare ned ulltrøyer til ham - men da klaget han litt og ville halst hatt ei t-.skjorte om kvelden :-D Men lo litt i skjegget da jeg sa at jeg regnet med at han bare ville gå med ulltrøye....!

``Men han blir litt mobbet for det av vennene våre, og i tillegg sa jeg i fra til ham at jeg synes det var litt kjipt. Tror han skjerpet seg litt i fjor, faktisk.``

Så han går i stillongs foran vennene deres også?

''Faktisk - da vi skulle på hyttetur i helga, så pakket jeg bare ned ulltrøyer til ham - men da klaget han litt og ville halst hatt ei t-.skjorte om kvelden :-D''

Haaaa! Du er verre enn meg! Kjæresten må pakke sjøl når vi skal bort! I sommer har faktisk ungene (da 10 og 12 år) også fått beskjed om at "Dere må pakke selv, pakk ned det dere tror dere trenger for x antall uker på XXX plass / y antall dager på hytta". :o) Og det funket! Ikke sjekket jeg hva de hadde pakket ned heller.

Gjest Elextra

``Om vinteren bruker han stillongs, og da går han ofte bare i stillongsen hjemme om kvelden (jfr et frustrasjonsinnlegg fra meg i fjor vinter eller i forfjor om det temaet.....)

``

Det er jo deilig da:O) Går mer og mer i stillongs eller joggebukse hjemme på kveldene nå jeg. Samboeren går i joggebukse eller boxer.

''boxer'' ??

Går han rundt slik hjemme? * får bilder i hodet*

Gjest Elextra

''Faktisk - da vi skulle på hyttetur i helga, så pakket jeg bare ned ulltrøyer til ham - men da klaget han litt og ville halst hatt ei t-.skjorte om kvelden :-D''

Haaaa! Du er verre enn meg! Kjæresten må pakke sjøl når vi skal bort! I sommer har faktisk ungene (da 10 og 12 år) også fått beskjed om at "Dere må pakke selv, pakk ned det dere tror dere trenger for x antall uker på XXX plass / y antall dager på hytta". :o) Og det funket! Ikke sjekket jeg hva de hadde pakket ned heller.

''Kjæresten må pakke sjøl når vi skal bort!''

Virkelig!?

Tenkte på deg/dere da jeg leste hva prust skrev :P

''Faktisk - da vi skulle på hyttetur i helga, så pakket jeg bare ned ulltrøyer til ham''

*melder på meg på til hylekoret* - hvorfor pakker du for mannen din - klarer han ikke selv? (kfr. eller møbeltråd)

Du slo meg med et minutt - skulle bare lese ferdig tråden først :-)

Annonse

*gulp*

Jooooooo - fordi.....- eh.... han dro noen timer før meg fordi han skulle være med å hogge noen trær, og da hadde jeg god tid til å pakke (mens jeg gjorde rent, vasket tøy og handlet inn til ungene)....

*s*

``Men han blir litt mobbet for det av vennene våre, og i tillegg sa jeg i fra til ham at jeg synes det var litt kjipt. Tror han skjerpet seg litt i fjor, faktisk.``

Han kan gjøre det hvis det er de nærmeste vennene ja, og det er helt uformelt.

Gjest annlovinda

Hvis han er skitten (spesielt om sommeren), da dusjer han og skifter når han kommer hjem. Tar da på knebukse hvis det er varmt (eller shorts da) eller ei hverdagsdongeribukse (Cubus eller Dressmann). Hvis han ikke er skitten, går han bare i jobbebuksene (sånne turbukser, à la Fjällreven/Gaupa-bukser) om ettermiddagen også.

Om vinteren bruker han stillongs, og da går han ofte bare i stillongsen hjemme om kvelden (jfr et frustrasjonsinnlegg fra meg i fjor vinter eller i forfjor om det temaet.....)

Hehe - den tråden husker jeg godt du :)

Vi skulle bare bort en natt bare vi to, og trengte jo bare én bag.... (ro, ro til fiskeskjær)

Akkurat pakking for denne turen tok meg vel to minutter ekstra å pakke tøyet hans. Verre er det når vi skal på ferie....

Han er imidlertid blitt litt flinkere de siste årene enn han var før....

Psst - det er det tegnet som ofte er på samme tast som stjernen, like ved Enter.

Du kom meg i forkjøpet ;)

''Kjæresten må pakke sjøl når vi skal bort!''

Virkelig!?

Tenkte på deg/dere da jeg leste hva prust skrev :P

''Virkelig!? Tenkte på deg/dere da jeg leste hva prust skrev :P''

Jepp. :o) Jeg har da nok med å pakke til meg selv. Skjønt - jeg pakker felles toalettmappe da og håndklær. :o) Men klærne sine får han pakke sjøl. :o)

Annonse

Me to. En gang i halvåret?? Jøss.. da sitter folk på pidestall hele døgnet.. jeg er full av alt fra tomatsaus, brøddeig, gjørme, hybelkanindritt, prim, oppvaskvann og alt hva ungene måtte hatt på henda den dagen etter to dager jeg.

''tomatsaus, brøddeig, gjørme, hybelkanindritt, prim, oppvaskvann og alt hva ungene måtte hatt på henda den dagen etter to dager jeg'' Vi er nok i svært ulike faser. Min er 16, og det jeg får av skitt på buksene mine må stå for egen regning :)

Nei...jeg vasker den etter å ha brukt den,hvergang,gjort i alle år,eneste jeg har hørt er at en burde vaske dem på vranga av en eller annen grunn????

Jeg vasker også mine på vrangen, men glidelåsen trukket opp (som jeg også har hørt ettellerannetsted).

Hvis han er skitten (spesielt om sommeren), da dusjer han og skifter når han kommer hjem. Tar da på knebukse hvis det er varmt (eller shorts da) eller ei hverdagsdongeribukse (Cubus eller Dressmann). Hvis han ikke er skitten, går han bare i jobbebuksene (sånne turbukser, à la Fjällreven/Gaupa-bukser) om ettermiddagen også.

Om vinteren bruker han stillongs, og da går han ofte bare i stillongsen hjemme om kvelden (jfr et frustrasjonsinnlegg fra meg i fjor vinter eller i forfjor om det temaet.....)

''da går han ofte bare i stillongsen hjemme om kvelden (jfr et frustrasjonsinnlegg fra meg i fjor vinter eller i forfjor om det temaet.....)'' Stemmer, husker temaet når du sier det, men ikke at det kom fra deg :) Dersom jeg svarte (som jeg heller ikke husker) hadde jeg helt klart sympati for din frustrasjon :D

``Om vinteren bruker han stillongs, og da går han ofte bare i stillongsen hjemme om kvelden (jfr et frustrasjonsinnlegg fra meg i fjor vinter eller i forfjor om det temaet.....)

``

Det er jo deilig da:O) Går mer og mer i stillongs eller joggebukse hjemme på kveldene nå jeg. Samboeren går i joggebukse eller boxer.

I boxer'n hjemme? På stua til daglig? Den dagen kommer aldri her i huset :D

I boxer'n hjemme? På stua til daglig? Den dagen kommer aldri her i huset :D

''I boxer'n hjemme? På stua til daglig? Den dagen kommer aldri her i huset :D''

Ikke her heller. Men det er ikke fordi jeg ikke liker det, men fordi han ikke tør - da får han i alle fall ikke fred! ;o)

candyqueen_83

Me to. En gang i halvåret?? Jøss.. da sitter folk på pidestall hele døgnet.. jeg er full av alt fra tomatsaus, brøddeig, gjørme, hybelkanindritt, prim, oppvaskvann og alt hva ungene måtte hatt på henda den dagen etter to dager jeg.

Samme her. Jeg får ikke så mye skitt fra unger, men elsker å ha en hoppende hund. Så da forblir ikke buksene rene så lenge ;O)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...