Gå til innhold

Ikke vaske jeans på 6 mnd - MP og andre

Anbefalte innlegg

Ikke jeg heller. Jeg har ei kosebukse jeg tar på meg hvis jeg bader eller dusjer om kvelden - ellers går jeg i vanlig tøy helt til jeg legger meg.

'ellers går jeg i vanlig tøy helt til jeg legger meg'' Samme her. Har temmelig casual "hverdagspyntet" kleskode på jobb, så jeg bytter bare dersom jeg skal noe spesielt etter jobb eller har gjort noe spesielt på jobb som har krevd mer formellt antrekk.

Fortsetter under...

• Svar 161
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

13

• candyqueen_83

12

• Mary Poppins

10

• morsan

9

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83

I boxer'n hjemme? På stua til daglig? Den dagen kommer aldri her i huset :D

Så lenge vi er alene syns jeg det er helt greit jeg. Blir som oftest bare helt på slutten av kvelden da, eller er det joggebukse. Vet om andre som går nakne, så da foretrekker jeg at han går i boxer. Haha!

''I boxer'n hjemme? På stua til daglig? Den dagen kommer aldri her i huset :D''

Ikke her heller. Men det er ikke fordi jeg ikke liker det, men fordi han ikke tør - da får han i alle fall ikke fred! ;o)

Hehe, skjønner. Min er overraskende blyg på det området. Forbauses stadig når vi er på hyttetur med venner og han tar på bukse om han skal passere dem for å gå på toalettet feks - for så å gå i badstua med minimal bekledning rett etterpå. Forstå det den som kan ;-)

Annonse

Så lenge vi er alene syns jeg det er helt greit jeg. Blir som oftest bare helt på slutten av kvelden da, eller er det joggebukse. Vet om andre som går nakne, så da foretrekker jeg at han går i boxer. Haha!

''Vet om andre som går nakne, så da foretrekker jeg at han går i boxer. Haha!'' Haha, støttes (selv om jeg godt kan tusle naken gjennom stua etter å ha dusjet altså). Har du sett Sønner av Norge? Sven Nordig gjør en utrolig bra tolkning av en frilynt 68-arkitektpappa som etterhvert blir svært glad i å være naken. Anbefales- lo godt! :D

Ja - da var jeg virkelig fed-up. Men han blir litt mobbet for det av vennene våre, og i tillegg sa jeg i fra til ham at jeg synes det var litt kjipt. Tror han skjerpet seg litt i fjor, faktisk.

Nå er det like før stillongssesongen starter igjen. Ulltrøya er jo satt på da - for noen uker siden. Faktisk - da vi skulle på hyttetur i helga, så pakket jeg bare ned ulltrøyer til ham - men da klaget han litt og ville halst hatt ei t-.skjorte om kvelden :-D Men lo litt i skjegget da jeg sa at jeg regnet med at han bare ville gå med ulltrøye....!

''da vi skulle på hyttetur i helga, så pakket jeg bare ned ulltrøyer til ham - men da klaget han litt og ville halst hatt ei t-.skjorte om kvelden :-D'' Prust - pakker han ikke selv?? :D

candyqueen_83

''Vet om andre som går nakne, så da foretrekker jeg at han går i boxer. Haha!'' Haha, støttes (selv om jeg godt kan tusle naken gjennom stua etter å ha dusjet altså). Har du sett Sønner av Norge? Sven Nordig gjør en utrolig bra tolkning av en frilynt 68-arkitektpappa som etterhvert blir svært glad i å være naken. Anbefales- lo godt! :D

''Haha, støttes (selv om jeg godt kan tusle naken gjennom stua etter å ha dusjet altså). Har du sett Sønner av Norge? Sven Nordig gjør en utrolig bra tolkning av en frilynt 68-arkitektpappa som etterhvert blir svært glad i å være naken. Anbefales- lo godt! :D

''

Jeg kan gå naken fra badet (gjennom stua) og til soverommet, men sitter ikke naken i sofaen liksom. YUK.

Jeg har ikke sett den filmen, men kanskje jeg må det da ;O)

''Om vinteren bruker han stillongs, og da går han ofte bare i stillongsen hjemme om kvelden (jfr et frustrasjonsinnlegg fra meg i fjor vinter eller i forfjor om det temaet.....)''

Huff! :P :P

Takke meg til en mann som bytter jobbuksene med jeans på kvelden :-)

''Takke meg til en mann som bytter jobbuksene med jeans på kvelden :-)''

Takke meg til en mann som bruker jeans på jobben ;-)

''Faktisk - da vi skulle på hyttetur i helga, så pakket jeg bare ned ulltrøyer til ham''

prust! Sånt må du ikke finne på å si på DOL!

*melder på meg på til hylekoret* - hvorfor pakker du for mannen din - klarer han ikke selv? (kfr. eller møbeltråd)

Her burde jeg startet neders å lese gitt :D

Hilsen Sålangt-sistemann-i-hylekoret :)

''Haha, støttes (selv om jeg godt kan tusle naken gjennom stua etter å ha dusjet altså). Har du sett Sønner av Norge? Sven Nordig gjør en utrolig bra tolkning av en frilynt 68-arkitektpappa som etterhvert blir svært glad i å være naken. Anbefales- lo godt! :D

''

Jeg kan gå naken fra badet (gjennom stua) og til soverommet, men sitter ikke naken i sofaen liksom. YUK.

Jeg har ikke sett den filmen, men kanskje jeg må det da ;O)

''men sitter ikke naken i sofaen liksom'' Haha, skulle likt å se jr om jeg gjorde det. Da hadde det blitt tidlig utflytting tror jeg :D

Annonse

Har man investert i et par dyre jeans skal de egentlig ikke vaskes i det hele tatt, men jeg skjønner at det ikke er så lett å unngå.

Jeans i prisklassen 400-600kr pleier jeg å vaske med jevnlige mellomrom (annen hver mnd). Men dyrere jeans som jeg ønsker å ta vare på, vasker jeg ikke - jeg fryser de. Jeg bretter de og putter de i en klespose, og inn i fryseren i ca en ukes tid. Da føles de like "crispy" ut som nye og stretchen osv går ikke ut. Flekker går ikke bort med denne metoden, så jeg bruker vanish på evnt flekker. :-)

Man skjønner at mann har blitt middelaldrende når ens dyreste jeans koster mindre enn andres billigjeans ;-)

Det hender jeg kjøper jeans til over tusenlappen - men da er de til tenåringen :)

Synes det var fasinerende at du visste at det var akkurat MP som ville kunne svare på dette. Man lærer mangt om hverandre på dol ;-)

DOL er en fin liten landsby :) MP var selvskreven, men tenkte faktisk å navngi flyfly og Elextra også :) flyfly har akkurat tilkjennegitt at dét ville vært skivebom, mens Elextra hadde kunne svart, dog uten bred erfaring. Vi er ikke er helt forutsigbare mao...;-)

DOL er en fin liten landsby :) MP var selvskreven, men tenkte faktisk å navngi flyfly og Elextra også :) flyfly har akkurat tilkjennegitt at dét ville vært skivebom, mens Elextra hadde kunne svart, dog uten bred erfaring. Vi er ikke er helt forutsigbare mao...;-)

''Vi er ikke er helt forutsigbare mao...;-)''

Jo, jeg og Lillemus :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...