Gå til innhold

Ikke vaske jeans på 6 mnd - MP og andre

Anbefalte innlegg

''Vi er ikke er helt forutsigbare mao...;-)''

Jo, jeg og Lillemus :-)

''Jo, jeg og Lillemus :-)''

Pøh. Jeg hadde faktisk hørt om dette med at man ikke skal vaske jeans! Men ellers har du helt rett hva meg og klær angår...

Fortsetter under...

• Svar 161
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

13

• candyqueen_83

12

• Mary Poppins

10

• morsan

9

Mest aktive i denne tråden

Nå overrasket du. Du var den andre jeg tenkte navngi for gode råd i overskriften ;-)

Hvah? Moi???

Jeg som aldri har eid en eneste bukse til over kr 500,-?

Derimot har jeg ei lampe i stua til over 5 laken. Prioriteringer. ;)

Annonse

Hvah? Moi???

Det er slike ting som bidrar til feiltolkninger vettu. Det, og ditt sofistikerte forhold til mat. ;-) Har forøvrig selv en tilsvarende lampe og når jeg tenker på det er det sykt at to av min dyreste jeans (har til mitt forsvar kun en så dyr) = en lampe... Herre, vi er heldige og bortskjemte i dette landet.

Det er slike ting som bidrar til feiltolkninger vettu. Det, og ditt sofistikerte forhold til mat. ;-) Har forøvrig selv en tilsvarende lampe og når jeg tenker på det er det sykt at to av min dyreste jeans (har til mitt forsvar kun en så dyr) = en lampe... Herre, vi er heldige og bortskjemte i dette landet.

Vi er heldige, og det er viktig å huske på det.

Det skal for øvrig sies at jeg gikk lenge og sikla på den lampa før jeg klinka til. Den ble kronen på verket da jeg hadde pussa opp litt og kjøpt nye møbler da eksen flytta ut. (Han tok med seg absolutt alt, altså. Det var ikke sånn at jeg bare løp og kjøpte nye ting. Helt gal er jeg ikke!)

Det var litt sånn MITT hus, MIN nye sofa, MIN lampe! ;)

Gjest Elextra

*gulp*

Jooooooo - fordi.....- eh.... han dro noen timer før meg fordi han skulle være med å hogge noen trær, og da hadde jeg god tid til å pakke (mens jeg gjorde rent, vasket tøy og handlet inn til ungene)....

*s*

''han dro noen timer før meg fordi han skulle være med å hogge noen trær, og da hadde jeg god tid til å pakke ''

Jada, noen ganger kan det være greitt å pakke for hverandre :-)

Gjest Elextra

Hvah? Moi???

''Derimot har jeg ei lampe i stua til over 5 laken''

Jeg vurderte å bruke noe lignende på en lampe jeg fikk veldig lyst på.

Så ser jeg at den koster 18! *gulp*

Blir nok ikke den, nei.

''Derimot har jeg ei lampe i stua til over 5 laken''

Jeg vurderte å bruke noe lignende på en lampe jeg fikk veldig lyst på.

Så ser jeg at den koster 18! *gulp*

Blir nok ikke den, nei.

Hehe, det var kanskje litt i overkant, ja.

Men har man lyst (og råd!), har man lov, vettu. :)

Annonse

''men sitter ikke naken i sofaen liksom'' Haha, skulle likt å se jr om jeg gjorde det. Da hadde det blitt tidlig utflytting tror jeg :D

''Haha, skulle likt å se jr om jeg gjorde det. Da hadde det blitt tidlig utflytting tror jeg :D''

Så når man synes det er tid for at avkommet skal forlate redet er det bare å endre 'kles'stilen.

;-)

mvh

Jepp. Men jeg stusser over at det med å ikke vaske jeans så ofte er nytt for så mange her inne. Jeg har bestandig hørt dette. Og som sagt, bruker jeg 1500-2500kr på jeans så er jeg jo keen på at de skal sitte som støpt så lenge som mulig. Derfor går de i fryseren istedet.

Kunne ikke falt meg inn å bruke 1500-2500kr på en bukse og slett ikke på jeans.

mvh

''Alle ekspeditører sier alltid at jeg ikke skal vaske jeans mer enn en gang i halvåret''

Que? Første gang jeg hører noe sånt. Er det vanlig at de som jobber i klesbutikk, kommer uoppfordret med vaskeråd?

Hos oss vaskes tøy som er skittent og / eller brukt et passende antall dager. "Passende antall" varierer med plaggets type.

''Hos oss vaskes tøy som er skittent og / eller brukt et passende antall dager. "Passende antall" varierer med plaggets type.''

Samme her. Og klær som ikke kan vaskes, kjøpes ikke. Kanskje med unntak av bunad, brudekjole el.l.

1500-2500kr for en jeans som ikke en gang kan vaskes virker for meg komplett meningsløst.

mvh

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...