Gå til innhold

Facebookvenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det vil være meg rivende likegyldig. Han betyr ingeting for oss lenger og skal selvsagt få slippe å være sammen med oss!

Vi ser bare frem til 30 årsdagen. Da skal vi ha over 50 gjester med fest og dans. Så kan han jo bare sitte der og være glad han er kvitt oss. Jeg skal i såfall kose meg. Kanskej også feire at vi bare hever oss over ham med en stor skål. hi hi.....

Jeg nekter å tro at du er gammel nok til i det hele tatt ha lov til å smake alkohol. Og sånn som du reagerer er det nok tid for en runde eller ti hvor du slutter å innbille deg selv at du er revnende likegyldig til denne personen. For var du det hadde du ikke overreagert sånn.

Og det er oppriktig synd på en mann som finner seg i sånt hysteri fra et kvinnfolk.

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs D

13

• trollemor;o)

7

• laban

5

• Bookworm

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest njahhhhhhhhh
Skrevet

Det er bare facebook, ikke det virkelige liv. Kan hende han som meg sletter de som ikke skriver til han eller som han ikke kjenner så godt, betyr ikke at han ikke vil ha kontakt...

Skrevet

Er din mann også på facebook ? Har vennskapet vært bra helt til han slettet deg fra lista?

Hvis det var en nær venn så hadde jeg nok i første omgang stusset over det,før jeg tok meg nær av det. Kanskje er det mange andre enn deg som ikke er på lista hans lenger ? Kan du ha blitt slettet ved en feil ?

Det er heller ikke alle som forholder seg til FB på samme måte. For noen er det en seriøs vennearena, for andre er det bare tull. Noen ønsker kanskje bare å ha reelle vennskap utenom FB.

Skrevet

En sletter da ikke venner fra facebook uten grunn. Så det er han som har kuttet oss ut og ikke vi som har kuttet ut ham. Jeg kaster ikke bort livet mitt på mennesker som vil meg vondt for det er livet for kort.

jeg blir litt lattermild av denne tråden :)

FB er FB. For enkelte er dette bare et stort fjas, for andre en seriøs arena.

Så hvis han var full eller trykket på feil knapp en kveld, så er han ute av deres liv for alltid?

Skrevet

''Trettiårsdag. Vi mister ikke all stolthet og følelser selv om en er blitt tretti skjønner du. Det vil sikkert du også skjønne når du blir gammel nok.''

Nå syntes jeg dere er ganske barnslige. Man mistenker trolling...

jeg lurer litt på det siste selv. Men jeg har uansett fått meg en god latter ;)

Gjest Niccolina
Skrevet

Jeg synes du hopper på konklusjoner her, og blir litt skremt over hvor høyt du setter betydningen av å være venn på facebook. Kanskjeer han homo og vil unngå å outes på fjesbok?

Litt flåsete sagt, men det er altså slett ikke sikkert dette handler om *deg*.

Skrevet

Hehe, nå fikk jeg også følelsen av at dette var fra en Bridget Jones-film eller noe. Eller - selv ikke Bridget ville oppført seg slik.

Ser for meg skålen under bursdagsfesten som tilegnes den _tidligere_ vennen som slettet en fra FB-lista....

Nei, dette må være tull (håper jeg).

Jeg synes alle filmprodusenter burde ta turen innom DOL med jevne mellomrom. Det er flust av ting å ta utgangspunkt i her, om man vil lage komedie ;)

Jeg vet ikke om det var et trolleinnlegg, men fikk virkelig trent lattermusklene, så takk for det !!

Gjest Niccolina
Skrevet

Det vil være meg rivende likegyldig. Han betyr ingeting for oss lenger og skal selvsagt få slippe å være sammen med oss!

Vi ser bare frem til 30 årsdagen. Da skal vi ha over 50 gjester med fest og dans. Så kan han jo bare sitte der og være glad han er kvitt oss. Jeg skal i såfall kose meg. Kanskej også feire at vi bare hever oss over ham med en stor skål. hi hi.....

Kjeder du deg i kveld?

Skrevet

Vi driver da ikke og teller hvor mange venner eller exvenner våre facebookvenner har fjernet?

Tror ikke det er så veldig vanlig, nei.

Gjest Uneolene
Skrevet

Jeg forstår deg godt jeg. Det betyr jo mye å få aksept fra kjærestens venner og dette går begge veier.

Jeg tenker at om en IKKE tar facebook litt seriøst, sletter man heller ikke facebookvenner. Ihvertfall ikke venner i nærmeste omgangskrets. Når han er (var) en av mannen din sine nærmeste og sletter det, er dette ganske tydelig tale etter min mening...

Jeg hadde derimot kanskje vært for nysgjerrig til å latt ham gå uten å vite hva det gjaldt. Hadde kanskje spurt ham rett ut på en litt humoristisk måte, enten i en fb mld eller om du treffer ham.

Du kunne jo feks også invitert ham på festen og sett hvor du hadde ham derifra? Og latt denne situasjonen avgjøre videre kontakt. Det KAN jo som mange andre nevner dreie seg om en feil/misforståelse. men tviler egentlig på det. Stol på magefølelsen din du.

Det er ikke barnslig å være stolt.

Skrevet

hjelpes..... Kanskje du heller skulle være "mann"nok å spørre ham hvorfor han gjorde det?

Hvorfor legge så innmari mye i alt dette facebook greia?

Skrevet

En sletter da ikke venner fra facebook uten grunn. Så det er han som har kuttet oss ut og ikke vi som har kuttet ut ham. Jeg kaster ikke bort livet mitt på mennesker som vil meg vondt for det er livet for kort.

Kanskje er du en av disse irriterende facebookvennene som oppdaterer statusen din hele tiden med fullstendig uinteressante opplysninger?

Skrevet

Han viser vennelista si offentlig og det er kun meg han har kuttet ut. Han har ikke kommet med noen forkalring heller. Han skal derfor få slippe å ha mer med oss å gjøre da. Jeg har ikke hatt noe imot ham men han har oppførst seg falskt mot meg. Jeg kutter også ut venner hvis jeg merker de ikke liker min samboer men jeg har aldri forventet det tilbake.

dere er vanvittig barnslige, vanvittig!!!

Skrevet

Vi driver da ikke og teller hvor mange venner eller exvenner våre facebookvenner har fjernet?

jeg går igjennom listene til alle mine 534 venner hver kveld. Tenk om noen har slettet meg???!!!!

Haha, jeg har selv slettet folk jeg ikke lenger har interesse av å ha som venner. I begynnelsen la jeg til alle og enhver, men har blitt litt mer kritisk etterhvert.

Skrevet

Trettiårsdag. Vi mister ikke all stolthet og følelser selv om en er blitt tretti skjønner du. Det vil sikkert du også skjønne når du blir gammel nok.

Dette er ikke seriøst. Jeg nekter å tro på deg.En lang tråd fikk du

;-)

Skrevet

jeg går igjennom listene til alle mine 534 venner hver kveld. Tenk om noen har slettet meg???!!!!

Haha, jeg har selv slettet folk jeg ikke lenger har interesse av å ha som venner. I begynnelsen la jeg til alle og enhver, men har blitt litt mer kritisk etterhvert.

Vet om mange som syns det er uinteressant å ha RL venner på FB, de er mest interessert i yrkesrettede kontakter og venner fra tidligere som de syns det er artig å ta opp igjen kontakten med.

Enhver må få vurdere selv, ikke sant, uten å være nødt til å tenke på hva enhver annen måtte mene.

Skrevet

Jeg forstår deg godt jeg. Det betyr jo mye å få aksept fra kjærestens venner og dette går begge veier.

Jeg tenker at om en IKKE tar facebook litt seriøst, sletter man heller ikke facebookvenner. Ihvertfall ikke venner i nærmeste omgangskrets. Når han er (var) en av mannen din sine nærmeste og sletter det, er dette ganske tydelig tale etter min mening...

Jeg hadde derimot kanskje vært for nysgjerrig til å latt ham gå uten å vite hva det gjaldt. Hadde kanskje spurt ham rett ut på en litt humoristisk måte, enten i en fb mld eller om du treffer ham.

Du kunne jo feks også invitert ham på festen og sett hvor du hadde ham derifra? Og latt denne situasjonen avgjøre videre kontakt. Det KAN jo som mange andre nevner dreie seg om en feil/misforståelse. men tviler egentlig på det. Stol på magefølelsen din du.

Det er ikke barnslig å være stolt.

''Ihvertfall ikke venner i nærmeste omgangskrets.''

Nå er neppe trådstarter og mannen siamesiske tvillinger.Det kan jo være at denne fyren på FB rett og slett regner seg som mannens venn, ikke begges. Da føles det kanskje snålt å skulle ha henne som venn på FB? Kanskje ho deler ting der han ikke har interesse av å vite for alt vi vet?

At han ser på seg selv som mannens venn betyr ikke automatisk at han ikke liker trådstarter, ho kan rett og slett BARE være dama til kompisen. Han kan ha grunner til ikke å ønske å være for nær henne. I alle fall om ho har for vane å gå av skaftet på denne måten. Eller han har bare rydda opp uten å forestille seg at det kunne bli noen sak av det.

Skrevet

Ja. Han har beholdt alle andre venner og kjærester til sine kamerater. Vi har mange venner og for oss er det viktig at våre venner liker oss begge. Hvorfor skal vi kaste bort tid på et menneske som tydligvis ikke liker meg?

''et menneske som tydligvis ikke liker meg''

I wonder why.

....eller nei, jeg gjør egentlig ikke det.

Skrevet

Vet om mange som syns det er uinteressant å ha RL venner på FB, de er mest interessert i yrkesrettede kontakter og venner fra tidligere som de syns det er artig å ta opp igjen kontakten med.

Enhver må få vurdere selv, ikke sant, uten å være nødt til å tenke på hva enhver annen måtte mene.

Enig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...