Gå til innhold

Facebookvenner

Anbefalte innlegg

Min mann er drittlei maset hans også om de skal ut på byen, så mulig det også gjorde at dette tok kaka. Vi har veldig mange venner og vi merker vi også må begynne å se hvem vi skal bruke mest tid på. Vi rekker rett og slett ikke alle. Et luskusproblem men vi kan også tillate oss å være litt kresne.

Da må dere bestemme dere for hvorvidt han er "en av deres nærmeste venner" eller en masekopp dere er lei av. Men jeg hadde ikke latt FB vært begrunnelsen.

Jeg er ikke der selv - av og til er jeg glad for det, andre ganger lurer jeg på om jeg eksisterer i det hele tatt. Men jeg finnes jo her på DOL ;-)

Fortsetter under...

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs D

13

• trollemor;o)

7

• laban

5

• Bookworm

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Da må dere bestemme dere for hvorvidt han er "en av deres nærmeste venner" eller en masekopp dere er lei av. Men jeg hadde ikke latt FB vært begrunnelsen.

Jeg er ikke der selv - av og til er jeg glad for det, andre ganger lurer jeg på om jeg eksisterer i det hele tatt. Men jeg finnes jo her på DOL ;-)

''Men jeg finnes jo her på DOL ;-)

''

Ja - det er her vi har våre liv ;-)

''Hva var vel livet uten DOL,

hvor ble vel solen av forlot du DOL,

livet er deilig som et eventyr,

sammen med deg skal jeg erobre selve lykkelandet.

Hva var vel livet uten deg (og dere andre kjære DOL'ere),

vi vandrer sammen på en solskinnsvei,

komme hva komme kommer,

vi nyter livets sommer

i vårt lykkeland.''

Og så videre ;-)

Både du og Mrs Doolittle er typsie kvinnehatere. Dere synes synd på min mann, kaller meg hysteriisk osv. Det oser kvinnehat lang vei. Det finnes mange slike kvinner som dere. Kvinner er kvinner verst heter det og noen er verre enn andre.

Vet du - det heter slett ikke "kvinne® er kvinner verst". Det er en omskrivning av nyere dato som antakelig noen sure mannfolk har funnet på.

Det er et gammelt uttrykk som lyder "frende er frende verst". Altså venn. Det passer egentlig veldig godt i denne tråden, selv om Håvamål er fra 1200-tallet og ikke har noe med sosiale medier å gjøre...

''Men jeg finnes jo her på DOL ;-)

''

Ja - det er her vi har våre liv ;-)

''Hva var vel livet uten DOL,

hvor ble vel solen av forlot du DOL,

livet er deilig som et eventyr,

sammen med deg skal jeg erobre selve lykkelandet.

Hva var vel livet uten deg (og dere andre kjære DOL'ere),

vi vandrer sammen på en solskinnsvei,

komme hva komme kommer,

vi nyter livets sommer

i vårt lykkeland.''

Og så videre ;-)

Jeg husker en frustrert småbarnsmor for mange år siden (før FB) skulle skrive bl.a. at "...mitt sosiale liv er på dol."

Men så ble det stående "...på do". Og det virket jo litt stusselig, selv om noen hver har hatt lyst til å låse seg inne på badet for noen timer, i den mest intense småbarnsperioden...

Annonse

Jeg husker en frustrert småbarnsmor for mange år siden (før FB) skulle skrive bl.a. at "...mitt sosiale liv er på dol."

Men så ble det stående "...på do". Og det virket jo litt stusselig, selv om noen hver har hatt lyst til å låse seg inne på badet for noen timer, i den mest intense småbarnsperioden...

:-)

Ja, kjenner igjen følelsen. Ungene henger heldigvis ikke så tett rundt meg lenger.

Gjest Elextra

LOL!!

Synes nå begge deler høres litt stusselig ut, jeg da... (med og uten L)

Vet du - det heter slett ikke "kvinne® er kvinner verst". Det er en omskrivning av nyere dato som antakelig noen sure mannfolk har funnet på.

Det er et gammelt uttrykk som lyder "frende er frende verst". Altså venn. Det passer egentlig veldig godt i denne tråden, selv om Håvamål er fra 1200-tallet og ikke har noe med sosiale medier å gjøre...

Der vil jeg legge inn en protest. Håvamål hadde i stor grad noe med datidens sosiale medier å gjøre. Den muntlige tradisjonen mellom generasjonene, på skikk og bruk.

http://www.hahastuff.com/files/284e308907145a4c9bfaac1ef722d539.jpg

Der vil jeg legge inn en protest. Håvamål hadde i stor grad noe med datidens sosiale medier å gjøre. Den muntlige tradisjonen mellom generasjonene, på skikk og bruk.

http://www.hahastuff.com/files/284e308907145a4c9bfaac1ef722d539.jpg

Absolutt relevant for _datidens_ sosiale medier og spilleregler.

Sikkert mye nettvett i Håvamål hvis man tar de brillene på ;-)

''Er jammen glad jeg klarer å kommunisere med venner utenom FB, og ikke er blitt med på den galeien!''

Jeg tror veldig få tar FB så alvorlig.

''Jeg tror veldig få tar FB så alvorlig.''

Jeg anser meg selv om "facebook-avhengig", men ikke engang JEG reagerer slik på å bli slettet fra andres lister...

Jeg nekter å tro at du er gammel nok til i det hele tatt ha lov til å smake alkohol. Og sånn som du reagerer er det nok tid for en runde eller ti hvor du slutter å innbille deg selv at du er revnende likegyldig til denne personen. For var du det hadde du ikke overreagert sånn.

Og det er oppriktig synd på en mann som finner seg i sånt hysteri fra et kvinnfolk.

Det er ikke sikkert hun engang er gammel nok til å ha Facebook-konto:-)

Når jeg leser slike innlegg blir jeg så glad for at kjæresten ikke er på fb og jeg er verdens mest passive fb-deltaker, har en konto, men er aldri der inne.

Og hvor gammel var du sa du? 14?

Tror nok trådstarters problemer er langt mer enn bare FB. Det er vel ikke noe galt med FB i seg selv, problemet blir at folk legger mer i et nettforum enn det en bør.

Annonse

Nei, det er ikke noe feil. Han er nok heller dritmisunnelig på min mann fordi han prioriterer tid på meg fremfor ham. Samboeren min har ikke så lyst til å feste og den slags lenger. Han føler seg mer ferdig med dette etter vi kom sammen og ønsker å bruke mest tid på meg.

Før da han var singel festet han og vennen ofte sammen. Vennen er fremdeles singel og helt sikkert bare sur og msiunnelig fordi jeg har kommet i veien for ham.

Men du vet ingenting.. bare synser og tror... da blir det for dumt å ødelegge et vennskap pga dette. Tror mange mennesker har godt av å være litt rause og la tvilen komme andre til gode..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...