Gå til innhold

Smerter i føtterne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja,har vært plaget med øm og vondt nakke?skuldre og hodepine i ett år no

Det kan muligens være nerver i klem? Trimmer du? Når jeg får slike "nakkeanfall" bare MÅ jeg løpe i skogsvei eller annet ulendt terreng, strekke godt ut osv.. Den beste metoden jeg bruker for å strekke ut er sikkert ganske snål, men den funker!

Stå godt med beina nedpå gulvet (beina litt fra hverandre). Lukk øynene og kjenn at du slapper godt av der du står.. Etter ei lita stund vil du merke at kroppen vil bevege seg.. Ikke stritt imot.. La kroppen bevege seg dit den selv ønsker.. det rare er at den da ofte strekker og tøyer der du har mest vondt og der du trenger å tøye. Det er snodig å oppleve hvor godt dette virker, men det kan se veldig snålt ut for en som ser på ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...