Gå til innhold

Spørsmål om netcom abonnement

Anbefalte innlegg

Gjest Juniana

Jeg bruker mobilen lite og har per i dag Netcom youngtalk abonnement. Har hatt dette i flere år og samlet meg opp over 700 kr på ringekonto.

Nå vurderer jeg derimot å bytte telefon og skifte til flexitalk netcom abonnement fordi de har et tilbud på tlf til 1 kr med dette abonnementet. Det jeg lurer på er om jeg da får beholde mine 700 kr fra youngtalk abonnementet eller blir disse bare strøket? I såfall er det jo selvfølgelig ikke aktuelt å skifte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/371798-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-netcom-abonnement/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ambrose

Jeg er ikke sikker på hvordan dette er. Men jeg ville ringt netcom og spurt - evt sagt at du vil kjøpe denne telefonen hvis du får med deg de 700 kr over.

De vil ha kunder, så det kan godt være du får ta det med deg over om du spør ;)

Gjest Juniana

Jeg er ikke sikker på hvordan dette er. Men jeg ville ringt netcom og spurt - evt sagt at du vil kjøpe denne telefonen hvis du får med deg de 700 kr over.

De vil ha kunder, så det kan godt være du får ta det med deg over om du spør ;)

Hehe, har litt telefonskrekk (ironisk nok) og det var derfor jeg la inn spørsmålet her i stedetfor å ringe. Men ser nok ikke ut som jeg slipper unna en telefonsamtale her nei. De har jo elendig med info og kundeservice på nettsidene sine!

Gjest ambrose

Hehe, har litt telefonskrekk (ironisk nok) og det var derfor jeg la inn spørsmålet her i stedetfor å ringe. Men ser nok ikke ut som jeg slipper unna en telefonsamtale her nei. De har jo elendig med info og kundeservice på nettsidene sine!

Send de brev og legg ved mail adressen din? Ikke farlig å ringe de, de er stort sett hyggelige og de vil som sagt selge og beholde kunder - så dette går nok bra skal du se ;)

Gjest Juniana

Send de brev og legg ved mail adressen din? Ikke farlig å ringe de, de er stort sett hyggelige og de vil som sagt selge og beholde kunder - så dette går nok bra skal du se ;)

Ja det er jo ikke sånn at jeg plent ikke tørr! Hadde bare håpet å unngå det ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...