Gå til innhold

Atacand - noen som kjenner til dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest tror_jeg

Jeg antar du har fått atacand på blå resept tidligere. Atacand er opprinnelig et preparat som brukes mot høyt blodtrykk, men fordi den også har god effekt som forebyggende mot migrene, brukes den ofte til dette også. Folketrygden dekker kun atacand som brukes mot høyt blodtrykk og ikke som forebyggende mot migrene.

Jeg antar legen din har skrevet den ut til deg på blå med begrunnelse at du bruker disse mot høyt blodtrykk og ikke migrene. Hvis det er dette som har skjedd, kan jo ikke du

noe for dette, og jeg synes derfor ikke du skal klandre deg selv for noe. Det jeg ikke skjønner er at det virker som om den nye legen din nekter deg helt atacand, dert skulle ikke være noe i veien for at du kan få disse på hvit resept, altså at du selv betaler medisinene og ikke trygdekontoret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...