morsan Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 ''For det andre vet man jo aldri om ikke katten har viktigere ting fore akkurat der og da, som f eks å slikke pels....'' Jeg synes egentlig det er litt rart at husets hund overhodet ikke reagerer når musene romsterer i kjøkkenskapet (de har valgt seg ut gryteskapet stort sett og holdt seg unna matskap foreløpig...), men han er tydeligvis også opptatt med viktigere ting:-( Det rare med mus er at det ikke nytter å skremme dem vekk ved f.eks. å banke i veggen til dem når de begynner å romstere. Men de vet vel at de er kjappere enn meg uansett. Min barndoms hund fanget ofte mus mens vi var på besøk hos besteforeldrene mine på gård, men det var utendørs, da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371820-n%C3%A5r-nettene-blir-lange-og-kulda-setter-inn/page/3/#findComment-3252654 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.