Gå til innhold

Når har du lønningsdag?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer fælt på dette
Skrevet

Når har du lønnngsdag?

Og jobber du i det private eller i det offentlige?

Når kommer trygden til folk? Og kommer alle trygdeytelsene samtidig?

Skrevet

Jeg har lønningsdag den 10. i månedenv (privat sektor), gubben har den 15. (privat sektor). De som jobber i kommunen har lønningsdag den 12. Når det gjelder trygd, mener jeg at kjære svigermor får den 20.

Skrevet

Lønningsdag 20., før 30., jobber i det private.

Alderspensjon fikk min mor den 20., men jeg tror jeg fikk ledighetstrygd annenhver uke når jeg var permittert, men det er heldigvis veldig lenge siden.

Skrevet

Den 12 i hver mnd, evt. siste virkedag før dersom den 12. havner på lørdag, søndag eller helligdag.

Jeg får barnetrygd og den skal komme den siste virkedagen i hver mnd, men hos meg er den stort sett alltid inne på konto dagen før. Fikk tidligere stønad til barnetilsyn og den mener jeg kom den 20. i hver mnd?

Skrevet

Jeg har lønningsdag den 12. Jobber i interkommunalt selskap. Mannen min har lønningsdag den 10. tror jeg, men hos ham varierer det alt fra den 4. til den 15., han jobber i privat sektor.

Skrevet

Jobber i en privat frisørsalong. Vi har ikke fast lønningsdag, men får lønn hver 4uke.

Gjest Shilapila
Skrevet

Hvorfor skal du vite dette?

Hva tror du? Det er mange spørsmål på dol som henger ikke på greip, og en av årsakene her er at trådstarter kjeder seg og vil ha rspons.

Skrevet

Nåværende jobb; 20., privat sektor. Tidligere jobb; 12., off. sektor.

Med mindre trygda har endret utbetalingsdato siden Lillebjørn Nilsen skrev "Godnatt, Oslo", så er det:

"..i morgen er den tyvende, da er pensjonen her, tenker hun og går og legger seg igjen..."

Skrevet

Jeg får penger hver 14. dag. Vet ikke hvorfor det er sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...