Gå til innhold

Er du varm eller frossen?

Anbefalte innlegg

Gjest Niccolina

Jeg er varm. Alltid varm, nesten. Sitter og blir klam på bussen der andre tuller seg inn inn tjukke jakker og skjerf. Jeg må løsne på alt.

Sønnen min er varm, om kvelden når han har sovnet må vi av og til skifte t-skjorten hans, så svett blir han.

Datteren min er en frysepinn. Mannen min sånn midt i mellom.

Hvorfor er det sånn? Pussig, synes jeg. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/371847-er-du-varm-eller-frossen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Sønnen min er varm, om kvelden når han har sovnet må vi av og til skifte t-skjorten hans, så svett blir han.''

Hvorfor ligger han med klær på?! Hvis han er så varm så trenger han jo ikke det.

Jeg er litt frossen av meg, særlig på føttene. Kjæresten erter meg med at jeg må ha vært storrøyker i et tidligere liv med det dårlige blodomløpet mitt...

Annonse

Har vel på meg normalt med klær, tror jeg. Akkurat nå er det ca. 19 grader her, og jeg har på meg jeans og bommullsgenser. Sover med helårsdyne om vinteren og sommerdyne om sommeren. Bruker ullundertøy under vanlig treningsdrakt når jeg går tur med bikkja om vinteren.

Gubben er varmere enn meg, går i t-skjorte hele året. Sover med sommerdyne hele året, som regel oppå dyna. Stillongs er et fremmedord i hans verden.

Har en kunde på jobb som går i shorts hele året... brrrr...

Jeg er stort sett kald (fryser lett) når jeg er i ro (kjenner ofte at bussetet er varmt når jeg setter meg rett etter at noen andre har flyttet seg). Til gjengjeld blir jeg veldig fort veldig varm og ganske svett når jeg beveger meg.

Gjest Niccolina

Jeg er gjennomfrossen. Tælan går inn i ryggmargen i oktober og slipper ikke før 1 mai. Må ha strømlaken i senga, raggiser, gensre og pledd. Og jeg HATER å fryse. For jeg fryser ALLTID.

Ahrgh.

En helt ukjent verden for meg... For lite og for mye skjemmer alt, sa bestefar min. ;-)

Gjest Niccolina

''Sønnen min er varm, om kvelden når han har sovnet må vi av og til skifte t-skjorten hans, så svett blir han.''

Hvorfor ligger han med klær på?! Hvis han er så varm så trenger han jo ikke det.

Jeg er litt frossen av meg, særlig på føttene. Kjæresten erter meg med at jeg må ha vært storrøyker i et tidligere liv med det dårlige blodomløpet mitt...

Om sommeren sover han jo ikke med t-skjorte da. Men nå om vinteren må han det. Har ikke spesielt tjukk dyne, men om han sparker av seg den blir han jo liggende nesten naken. Og blir syk. Fine line.

Annonse

Gjest Niccolina

[quote name=Shira :o)' timestamp='1320399739' post='4670223]

Jeg vet ikke hvorfor, men har fundert på det selv. jeg er frysepinne, jeg kler meg i ull. Guttungen er varm. Sambo er sånn midt i mellom.

Venninna mi er varm, hun går i tynn jakke når jeg har dunjakke på.

Da er jeg som venninna di, jeg har t-skjorte under tynn jakke nå om dagen, og har det veldig fint i 10-12 grader. Har riktignok et stort skjerf på meg når jeg venter på bussen om morran, men det vikles raskt av når jeg har satt meg.

Må alltid tenke på hva jeg kler på meg om morran, for når jeg skal hjem fra jobb er jeg enda varmere - og kan ikke "sitte fast" i tjukke gensere.... Når jeg fryser, _da_ er det kaldt... :-)

Om sommeren sover han jo ikke med t-skjorte da. Men nå om vinteren må han det. Har ikke spesielt tjukk dyne, men om han sparker av seg den blir han jo liggende nesten naken. Og blir syk. Fine line.

Jeg ville prøvd en tynn t-skjorte i ull (Devold har mange fine), da blir han ikke våt og klam.

Gjest ...pluss dyne

hmmmm.....mine sover i bare trusa hele året.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...