Gå til innhold

Er du varm eller frossen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ambrose

Da er jeg som venninna di, jeg har t-skjorte under tynn jakke nå om dagen, og har det veldig fint i 10-12 grader. Har riktignok et stort skjerf på meg når jeg venter på bussen om morran, men det vikles raskt av når jeg har satt meg.

Må alltid tenke på hva jeg kler på meg om morran, for når jeg skal hjem fra jobb er jeg enda varmere - og kan ikke "sitte fast" i tjukke gensere.... Når jeg fryser, _da_ er det kaldt... :-)

Jeg er akkurat slik som deg. Jeg har få langermede gensere, og de jeg har er tynne. Jeg går stort sett i bare topper og t-skjorter.Og jeg bruker en tynn softshell-jakke året rundt :o)

Jeg føler jeg kveles når jeg har på en ullgenser feks.

Det er ikke alltid så morsomt å være så varm da..:o) Og som deg, så fryser jeg skikkelig når jeg først fryser.

Tja, jeg er ikke så frossen som en del kvinner ser ut til å være, og mindre frossen enn mannen, så litt varm av meg er jeg. Men jeg er ikke slik at jeg bare går tynnkledt hele vinteren. Jeg er ikke så dårlig til å kle meg.

Jeg synes det er helt fair at folk har ulik termostat og at dem som er frosne av seg foretrekker å ha bra med klær. Men jeg ergrer meg iblant over en del av kvinnene på jobben som sutrer over at det er så kaldt innendørs, der de sitter med bare tynn bluse på overkroppen midt på vinteren. De er jo ikke egentlig frosne - bare helt elendige til å kle seg.

Gjest Niccolina

Tja, jeg er ikke så frossen som en del kvinner ser ut til å være, og mindre frossen enn mannen, så litt varm av meg er jeg. Men jeg er ikke slik at jeg bare går tynnkledt hele vinteren. Jeg er ikke så dårlig til å kle meg.

Jeg synes det er helt fair at folk har ulik termostat og at dem som er frosne av seg foretrekker å ha bra med klær. Men jeg ergrer meg iblant over en del av kvinnene på jobben som sutrer over at det er så kaldt innendørs, der de sitter med bare tynn bluse på overkroppen midt på vinteren. De er jo ikke egentlig frosne - bare helt elendige til å kle seg.

Så enig i det siste der. Et par damer på jobben løp fra rom til rom og hutret tidligere i høst, og klaget over hvor kaldt det var. (Selv syntes jeg det var deilig ;-) Og de forlangte at nå måtte varmeovnene under vinduene skrus på!

Ingen andre syntes det var så fælt, så det skjedde ikke akkurat sporenstreks... ;-) Likevel kler de ikke ekstra på seg, som du sier.

Gjest Niccolina

Jeg er akkurat slik som deg. Jeg har få langermede gensere, og de jeg har er tynne. Jeg går stort sett i bare topper og t-skjorter.Og jeg bruker en tynn softshell-jakke året rundt :o)

Jeg føler jeg kveles når jeg har på en ullgenser feks.

Det er ikke alltid så morsomt å være så varm da..:o) Og som deg, så fryser jeg skikkelig når jeg først fryser.

Ah, endelig en artsfrende ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...