Gå til innhold

Ei på jobb som hakker på meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan primært forsøke å lukke ørene og ignorere kommentarene hennes. I tillegg kan du også si tydelig fra til henne om at du ikke liker det hun sier til deg, men du kan jo først si det på en litt mer ok måte enn kun be henne holde kjeft.

Du kan primært forsøke å lukke ørene og ignorere kommentarene hennes. I tillegg kan du også si tydelig fra til henne om at du ikke liker det hun sier til deg, men du kan jo først si det på en litt mer ok måte enn kun be henne holde kjeft.

Takk for svar. Til nå har jeg ignorert kommentarene hennes, men jeg orker ikke det mer nå. Skal forsøke å si det på en ok måte ja.

Annonse

Ja det er det.

Da tror jeg du skal tenke over hvem du jobber med, husk at det er folk der som kanskje ikke helt bet hva de sier og gjør.

Snakk med arbeidslederen din, og se om han/hun kan finne en løsning.

Det er ingen som skal føle det ille på jobb.

Lykke til!

Persille1365381127

Med din terskel for hva du orker og ikke, så kan jeg ikke vurdere om dette er noe som har vart i to dager eller tre uker. Om vi følger trenden din er det førstnevnte som gjelder.

Når det er sagt: du jobber ikke med normale folk. Du er i vernet bedrift. Du fikk samme svar forrige gang du skrev om noe lignende, du må se hvem det er som snakker til deg - og vurdere i hvilken grad du kan holde dem ansvarlige.

Jeg vet heller ikke hva du mener med "dritt". Jeg tror ikke du og jeg legger samme vekt på dette. Noe sier meg at du opplever dette som dritt, men det egentlig bare er dårlig kommunikasjon fra vedkommende.

Uansett hva som er realiteten her, så er normal oppførsel å si fra når man føler seg dårlig behandlet. Så da sier du bare følgende: "jeg liker ikke at du sier sånne ting til meg, og hadde satt pris på om du kunne slutte med det".

Verre bør det ikke være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...