Gjest Purè Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Idiotisk spm sikkert men jeg bruker veldig lite purè og lurte på om det gikk ann å fryse resten av glasset i små porsjoner i plastposer feks? Liker ikke kaste mat og glasset står jo ikke mer enn noen få dager. Kan såklart lage fler porsjoner og så fryse ned dette men det ble liksom så veldig mye jobb plutselig ) 0 Siter
fresja Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Jeg har ikke frosset tomatpure selv, men jeg leste nettopp om ei som frøs den i plast. 0 Siter
Gjest Purè Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Jeg har ikke frosset tomatpure selv, men jeg leste nettopp om ei som frøs den i plast. Takk, jeg skal gjøre et forsøk i hvertfall ) 0 Siter
Gjest Purè Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Det gjør jeg ofte. Går utmerket :-D 0 Siter
Elis31 Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Jeg kjøper de minste hermetiske boksene de bruker vi opp på null komma niks. Tror også det finnes tomatpurre på tube. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Jeg kjøper store bokser og fryser det ned flatt så jeg kan brekke av det jeg trenger. 0 Siter
morsan Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Jeg kjøper de minste hermetiske boksene de bruker vi opp på null komma niks. Tror også det finnes tomatpurre på tube. Gjør akkurat det samme, pluss kjøper på tube innimellom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.