Gjest Kayia Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 ''Design går av mote og man blir lei (...) for min del handler jeg billig på loppemarked'' Jeg tror poenget til Elextra er at god design har en tidløshet over seg, og blir aldri umoderne. God design har høy pris også når de er brukt, og havner bare billig på loppis dersom selger ikke vet hva h*n selger. Noen eksempler på god design er Arne Jacobsens sittemøbler, Hans Brattebøs stol Scandia, Alvor Aaltos møbler og ikke minst vase, hans kone Aino Aaltos glass/ vannmugge, Peter Opsviks Tripp-Trapp-stol osv osv. 0 Siter
adhemar Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Og noen ganger er det bare overprisa møl 0 Siter
Gjest Bipolar58 Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Er ikke HAT ett veldig sterkt ord? Liker ikke er kanskje akkurat passe? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Er ikke HAT ett veldig sterkt ord? Liker ikke er kanskje akkurat passe? Helt malplassert som nytt innlegg, dette var egentlig et svar i den lange tråden med samme overskrift. Vet ikke hvordan jeg rota til å få det som nytt innlegg jeg... ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.