Gå til innhold

Røpe adventskalender?

Anbefalte innlegg

Er i et avstandsforhold. Har begynt å lage en adventskalender til kjæresten. Han er i 30 årene og synes kanskje det er teit, men han antydet at han likte slikt i fjor og jeg koser meg hvertfall med å gjøre det ;) Han må få den en stund før 1 des siden vi bor langt vekke fra hverandre. Jeg er utrolig dårlig til å holde på hemmeligheter, har så lyst å sende en sms med bilde av en pakke så han skjønner at han skal få en, eller skal det bli en overraskelse?

Haha føler meg som ett barn som lager kalender til venninnene igjen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/371888-r%C3%B8pe-adventskalender/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo bare hyggelig da! (Og jeg vedder på at han liker det selv om han kanskje sier han er for voksen til det...)

Jeg kunne også funnet på å si noe hvis det var jeg som holdt på med en overraskelse, du sier jo ikke hva som er inni pakkene, bare at han skal få pakker. (Jeg liker å si at jeg har overraskelser, så kan han glede seg.. hehe). Og ikke minst, når han vet du holder på med noe sånt, har han nå god tid til å pønske på noe hyggellig tilbake..

Det er jo bare hyggelig da! (Og jeg vedder på at han liker det selv om han kanskje sier han er for voksen til det...)

Jeg kunne også funnet på å si noe hvis det var jeg som holdt på med en overraskelse, du sier jo ikke hva som er inni pakkene, bare at han skal få pakker. (Jeg liker å si at jeg har overraskelser, så kan han glede seg.. hehe). Og ikke minst, når han vet du holder på med noe sånt, har han nå god tid til å pønske på noe hyggellig tilbake..

Ja det er sant:) der var bildet sendt:) godt. Hehe

Annonse

Ja, ingen glede å spore her. *snufs*. Får ikke du heller adventskalender kanskje? Det burde vært en støttegruppe for oss kalenderløse...

Ungene pleier lage til meg, så jeg får da kalender. I grunnen syns jeg ikke det er så nøye, men jeg liker selvfølgelig å lage til dem.

Annonse

Har du fått svar da? Tenkte som Elextra og Mrs Doolitle, og håper han ikke svetter nå.. ;-)

Jeg fikk noen smilefjes og susser ja. Han lager garantert ikke en sånn til meg, det VET jeg, så ingen forventninger her, han vet også at jeg ikke forventer det, det vet jeg han ikke tenker på. Men nå begynte jeg å tenke på andre ting. At han kan tenke at jeg lager en adventskalender for å oppnå noe annet som har vært litt vanskelig i det siste. Jaja da får han bare tenke det

Lager menn adventskalendre?

Jeg kjenner ei som hvert år får adventskalender fra mannen sin. Inneholder alt fra ting som nesten ikke koster noe til ny mobil. Syns det høres kjekt ut, men jeg tenker at om den inneholder store og dyre nok ting, så tar det litt glansen av jula.

Da ungene mine var fire-fem år så lagde vi så flott advendtskalender at de følte seg mettet før julaften kom. Den bommerten gjør jeg nok aldri igjen.

Jeg fikk noen smilefjes og susser ja. Han lager garantert ikke en sånn til meg, det VET jeg, så ingen forventninger her, han vet også at jeg ikke forventer det, det vet jeg han ikke tenker på. Men nå begynte jeg å tenke på andre ting. At han kan tenke at jeg lager en adventskalender for å oppnå noe annet som har vært litt vanskelig i det siste. Jaja da får han bare tenke det

Høres ut som han syns det bare var kos, så ikke tenk mer på dette du. God advendt - herre, det er jo forresten snart! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...