Gå til innhold

Kjøpe nettbrett - Samsung vs Apple

Anbefalte innlegg

''Det har blitt en egen kult innen fotografi''

Jeg har det litt i ryggmargen å styre unna alt som lukter av kult og "religiøsitet" enten det er til produkter eller annet.

På samme måte som jeg ikke gidder lese bøker på topp 10 listen, eller se blockbuster-filmer. Blir litt uvel av det hele. ;-)

Jeg liker diverse "kulter" innen fotografi, rett og slett fordi foto er noe som generelt interesserer meg veldig. Det betyr ikke at jeg hiver meg over alt og allting, jeg har klare formeninger om hva jeg liker og ikke liker i et bilde. For meg er det da revnende likegyldig om et er en kult, lomografi, annen analog fotografering eller whatever. Så lenge bildene sier meg noe gir jeg katten i resten.

På samme måten som jeg finner en og annen god bok på lesertoppen, eller en og annen bra sang på listetoppene, endog VG-lista. Jeg lar ikke være å like noe ut fra hvor mange som syns noe er bra, eller fordi det for noen er blitt en retning (som Hipstamatic har blitt innen fotografi) eller "religion". For meg er yttrykket det viktige, enten jeg er alene om det eller har 7 milliarder med meg.

Fortsetter under...

candyqueen_83

Så du mener jeg ikke skal svare når det er spørsmål om Apple, siden jeg kan en del om det, liker det og faktisk syns det er veldig gode produkter?

Nei. Men det virker som det ikke er en eneste negativ ting med Apple omtrent, men det er det jo med alt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...