Gå til innhold

Hurghada området i Egypt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elextra

''Liker å reise plasser det er litt liv..''

Har ikke vært der selv, men har flere kjente som har, og har selv vurdert det.

Det jeg har hørt er at det er fantastiske strender og hoteller, men at området utenfor hotellområdet er "helt jævlig", hva en nå legger i det.

Ut fra hva jeg har hørt tror jeg du da bør velge et annet sted.

Gjest ambrose

Har ikke vært der selv, men har flere kjente som har, og har selv vurdert det.

Det jeg har hørt er at det er fantastiske strender og hoteller, men at området utenfor hotellområdet er "helt jævlig", hva en nå legger i det.

Ut fra hva jeg har hørt tror jeg du da bør velge et annet sted.

''Det jeg har hørt er at det er fantastiske strender og hoteller, men at området utenfor hotellområdet er "helt jævlig", hva en nå legger i det.''

Jeg har vært der, og jeg er enig i det du har hørt. Men jeg vil dog ikke kalle det "helt jævlig" - jeg vil heller si at det ikke er så pent og rent der (og da mener jeg utenfor hotellområder og i sentrum).

Gjest Nickløsheletida

Jeg har vært der, men dette var i begynnelsen av 92 og da var det ikke så mange hoteller som det sikkert er nå. Det er fine strender og spennende og dykke der visstnok for de som er interesert i det. Ellers er det jo veldig preget av fattigdom og pent kan det vel ikke sies å være nei. Men det er spennende historie, så hvis du skal dit vil jeg anbefale og ta en tur til Luxor og kongenes dal.

Gjest luftslott

Min bror har jobbet der i lengre tid og elsker området, eneste han likte bedre var Mauritius. Siden han jobbet har han jo brukt en del tid i området, både i og utenfor de typiske turiststedene. Han vil veldig gjerne tilbake, på ferie denne gangen:-)

Gjest Elextra

Jeg har vært der, men dette var i begynnelsen av 92 og da var det ikke så mange hoteller som det sikkert er nå. Det er fine strender og spennende og dykke der visstnok for de som er interesert i det. Ellers er det jo veldig preget av fattigdom og pent kan det vel ikke sies å være nei. Men det er spennende historie, så hvis du skal dit vil jeg anbefale og ta en tur til Luxor og kongenes dal.

''Men det er spennende historie, så hvis du skal dit vil jeg anbefale og ta en tur til Luxor og kongenes dal.''

Ja, det var grunnen til at jeg ville dit - mulighetene til å kombinere fantastiske utflukter til historiske steder med badeferie. Men ble litt lang i maska da jeg fant ut at det var 4-5 timer med buss hver vei - det var i hvertfall ikke veldig aktuelt da barna var mindre.

Annonse

Gjest Nickløsheletida

''Men det er spennende historie, så hvis du skal dit vil jeg anbefale og ta en tur til Luxor og kongenes dal.''

Ja, det var grunnen til at jeg ville dit - mulighetene til å kombinere fantastiske utflukter til historiske steder med badeferie. Men ble litt lang i maska da jeg fant ut at det var 4-5 timer med buss hver vei - det var i hvertfall ikke veldig aktuelt da barna var mindre.

Ja, det går med en hel dag på denne turen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...