Gjest Fotspesialist Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Mitt barn på 12 er plattfot. Og springer litt tungt med bena. Hvem er det som kan hjelpe med dette? 0 Siter
Gjest som donald duck Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Jeg var først på kirurgisk poliklinikk og ble videresendt til ortoped for å få tilpasset innleggssåler. 0 Siter
Gjest Fotspesialist Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Jeg var først på kirurgisk poliklinikk og ble videresendt til ortoped for å få tilpasset innleggssåler. Har det hjulpet? Har du hatt problemer med løping? 0 Siter
Gjest som donald duck Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Har det hjulpet? Har du hatt problemer med løping? Jeg kan gå og løpe mye mer uten å få vondt i beina. Det tar lit tid å venne seg til sålene, jeg hadde ekstra vondt og var sår i føttene de første dagene, men når jeg ble vant til dem var de nesten uunværlige. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. november 2011 Skrevet 7. november 2011 Du bestiller time til fastlggen, som så henviser deg videre til ortoped. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.