Gå til innhold

HASTER - dokumentmappe kalt Applications

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er en mappe nede på docken som har en A på seg (hvis du ikke har flytta på ting). Skal ligge til venstre for søppelbøtta sammen med Nedlastinger og Dokumenter. Holder du musepekeren over står det Programmer. Ved installasjoner kan du dra app-fila inn i programfolderen, så er de ferdig installert.

Gjest green almost

Det er en mappe nede på docken som har en A på seg (hvis du ikke har flytta på ting). Skal ligge til venstre for søppelbøtta sammen med Nedlastinger og Dokumenter. Holder du musepekeren over står det Programmer. Ved installasjoner kan du dra app-fila inn i programfolderen, så er de ferdig installert.

Takk! men vet du, da jeg skulle til å åpne denne, så dro jeg samtidig, og dermed sa det Svosj! og hele mappen forsvant fra dock. Hvordan i all verden får jeg den tilbake? Er den slettet?

Gjest maccidacc

Takk! men vet du, da jeg skulle til å åpne denne, så dro jeg samtidig, og dermed sa det Svosj! og hele mappen forsvant fra dock. Hvordan i all verden får jeg den tilbake? Er den slettet?

Ligger inne på FINDER, helt til venstre :-)

Neida. Åpne Finder => Din bruker (hos meg heter den fornavnet mitt) => Applications.

Så drar du mappa ned på Dock igjen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...