Gå til innhold

Singel og utstøtt

Anbefalte innlegg

Gjest –urettferdig

Jeg har bare single venner nesten og av begge kjønn. Man lever jo veldig forskjellige liv fra gifte folk da så det er best å holde seg til sine egne ;o)

Ja, det tok meg litt tid å forstå det. Jeg har hatt disse venninnene siden barneskolen, og det er først nå jeg ikke er passende omgangsvenn for de lenger.

Fortsetter under...

Ja, det tok meg litt tid å forstå det. Jeg har hatt disse venninnene siden barneskolen, og det er først nå jeg ikke er passende omgangsvenn for de lenger.

Jeg husker jeg ble overrasket og kjempeskuffet, skikkelig nedtur å ikke bli bedt i selskap og på party noe mer.

Gjest Hulderen

Det er ikke sin skyld! Men det ligger i naturen til mannfolka, at de sikler på single kvinnfolk. Dermed ber vi gifte damer ikke dem, for vi stoler ikke helt på mannfolka våre. Det er sannheten. Og jeg kan si det, for jeg har også vært skilt og singer og plutselig ble alle mine venninners menn veldig interessert i meg. Æsj. Og hvorfor skulle min mann være noe bedre. Det ligger i genene deres. Så for sikkerhets skyld... Sånn er livet. Så får du deg en kjæreste igjen, så er du inne i varmen. Sånn erlivet!

Mener du virkelig at du straffer dine sinle venninner fordi du ikke stoler på mannen din? Da er du like ille som de som krever at kvinner skal gå med burka, for at mennene ikke kal bli opphisset.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...