Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hittil har jeg laget hjemmeside for et idrettslag i FrontPage. Har vurdert å konvertere til Expression web. Har to spørsmål:

1. Kan noen komme med brukererfaringer vedr EW? Finnes det i ulile utgaver for privat og profesjonell bruk?

2. Finnes det på nettet andre og enklere måter å lage hjemmesider på? Ikke svært avansert, men ønsker frames. Må kunne pbliseres på det webhotell jeg bruker (one.com)

Gjest Wordpress-gutten
Skrevet

Er ikke mange som koder sider fra bunnen av i HTML lenger. Anbefaler deg å ta en titt på publiseringssystemer. Selv bruker jeg endel Wordpress og SosWebPage, og begge er meget fine å bruke til enkle hjemmesider. Spesielt Wordpress, selv om det er laget for blogger går det fint ann å bruke til en vanlig hjemmeside. Masse plugins og themes å finne til det.

Det vanskeligeste med disse systemene er vel installering for folk som ikke er så inne i det, men det kan du sikkert få hjelp til.

Lykke til! :)

• 6 måneder senere...
Gjest Joomla
Skrevet

Joomla er et annet CMS system, og regnes vel som det mest populære for tiden. En av fordelene med et CMS system er at du kan logge inn fra hvilken som helst PC bare den har internettforbindelse for å redigere siden. Som f.eks. Wordpress så kan det være litt inviklet å installere slike systemer for de som kanskje aldri har gjort det, men til det er det hjelp å få. Vet ikke om det er tillatt med "snikreklame" men du treffer meg hos Lyngdalweb.com :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...