man Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 Hittil har jeg laget hjemmeside for et idrettslag i FrontPage. Har vurdert å konvertere til Expression web. Har to spørsmål: 1. Kan noen komme med brukererfaringer vedr EW? Finnes det i ulile utgaver for privat og profesjonell bruk? 2. Finnes det på nettet andre og enklere måter å lage hjemmesider på? Ikke svært avansert, men ønsker frames. Må kunne pbliseres på det webhotell jeg bruker (one.com) 0 Siter
Gjest Wordpress-gutten Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Er ikke mange som koder sider fra bunnen av i HTML lenger. Anbefaler deg å ta en titt på publiseringssystemer. Selv bruker jeg endel Wordpress og SosWebPage, og begge er meget fine å bruke til enkle hjemmesider. Spesielt Wordpress, selv om det er laget for blogger går det fint ann å bruke til en vanlig hjemmeside. Masse plugins og themes å finne til det. Det vanskeligeste med disse systemene er vel installering for folk som ikke er så inne i det, men det kan du sikkert få hjelp til. Lykke til! 0 Siter
Gjest Joomla Skrevet 14. juli 2012 Skrevet 14. juli 2012 Joomla er et annet CMS system, og regnes vel som det mest populære for tiden. En av fordelene med et CMS system er at du kan logge inn fra hvilken som helst PC bare den har internettforbindelse for å redigere siden. Som f.eks. Wordpress så kan det være litt inviklet å installere slike systemer for de som kanskje aldri har gjort det, men til det er det hjelp å få. Vet ikke om det er tillatt med "snikreklame" men du treffer meg hos Lyngdalweb.com :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.