Gjest Psyk av alt Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Jeg fant en boks tabletter, rosa, på veien utenfor hos naboen. Det bor både polske, russiske og litauske folk der. Nå er jeg dritnyskjerrig på hva det er!! Det står nahkpeatnh på boksen. Er det noen som kan hjelpe med oversettelsen? 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Skrevet med russiske(kyriliske) bokstaver? Bruk dette tastaturet og kopier tesksten hit etterpå, så er det kanskje mulig å hjelpe deg. http://keyboard.yandex.ru/ 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Kan ikke hjelpe deg, men skjønner ikke hvorfor dette skulle være interessant. Eller håper du pillene er noe slags dop? 0 Siter
Gjest alomo Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Stikk bort til naboen og spørr. De vet nok hva det er. 0 Siter
Bookworm Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Jeg forstår ikke helt din interesse av å vite hva disse medisinene er... Enten leverer du de tilbake til huset (du tror) de kom fra, eller du leverer dem på apoteket. Håper du det er noe fint du selv kan bruke, eller? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Pankreatin? http://www.galenika.rs/index.php?option=com_content&task=view&id=447&Itemid=124&lang=srb 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Pass dine egne saker... Hvorfor er du så ufin? Misunnelig for at det ikke var du som fant pillene? Jeg blir faktisk litt betenkt når det ligger piller her som barn kan finne. Spesielt når de ser ut som godteri. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Pankreatin? http://www.websters-online-dictionary.org/definitions/Pancreatin 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Pankreatin? http://www.galenika.rs/index.php?option=com_content&task=view&id=447&Itemid=124&lang=srb Aner ikke, var inne på lenken din , men skjønte ingenting 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Hvorfor er du så ufin? Misunnelig for at det ikke var du som fant pillene? Jeg blir faktisk litt betenkt når det ligger piller her som barn kan finne. Spesielt når de ser ut som godteri. ''Misunnelig for at det ikke var du som fant pillene?'' Haha, kjaere, at dette en gang faller deg inn? Tabletter man ikke vet hva er leveres til apoteket. Det er ikke vanskeligere enn som saa. 0 Siter
Gjest Melis36 Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Hvorfor er du så ufin? Misunnelig for at det ikke var du som fant pillene? Jeg blir faktisk litt betenkt når det ligger piller her som barn kan finne. Spesielt når de ser ut som godteri. Jeg hadde jo vært betenkt jeg også. hadde lurt på hva det var,men jeg hadde tatt de med til apoteket. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Jeg hadde jo vært betenkt jeg også. hadde lurt på hva det var,men jeg hadde tatt de med til apoteket. Det stod jo ikke navneetikett på boksen så det er ikke sikkert det er reseptbelagt. Men man kan kanskje kjøpe litt av hvert i russland, polen og litauen uten resept. jeg leverte det tilbake, tenkte ikke på politiet i det hele tatt. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 ''Misunnelig for at det ikke var du som fant pillene?'' Haha, kjaere, at dette en gang faller deg inn? Tabletter man ikke vet hva er leveres til apoteket. Det er ikke vanskeligere enn som saa. Jeg har jo fått flere tilsagn her, hvis du leser tråden om jeg håpet det var noe jeg kunne ta selv. Les ruse meg på. Derfor ironien tilbake. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Hvorfor er du så ufin? Misunnelig for at det ikke var du som fant pillene? Jeg blir faktisk litt betenkt når det ligger piller her som barn kan finne. Spesielt når de ser ut som godteri. '' Misunnelig for at det ikke var du som fant pillene'' Nå er det vel kanskje ikke alle som mener at det å finne en pilleboks er veien til lykke i livet ;-) 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 '' Misunnelig for at det ikke var du som fant pillene'' Nå er det vel kanskje ikke alle som mener at det å finne en pilleboks er veien til lykke i livet ;-) Tydeligvis er det svært mange i tråden her som tror at det var stor lykke for meg ihvertfall. At jeg tenkte jeg kunne dope meg. Ufint. 0 Siter
cathlin Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Send dem til meg, så kan jeg teste dem. 0 Siter
Gjest Purple sky Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Da syns jeg du skal ringe på og spørre dem som bor der om medisinene tilhører en av dem - det kan for alt du vet være livsviktig medisin. Ellers er apoteket neste. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Send dem til meg, så kan jeg teste dem. Hehe! Tydeligvis de fleste i tråden her som tenker at jeg selv egentlig vil det og håper på å bli rusa. Det har ikke falt meg inn, jeg har tenkt på at barn kan få det i seg. Så rart at det er de som nevner dop, ruse se, være glad for å finne tbl og ikke jeg. Mystisk. Jeg tenker de er avslørt. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Da syns jeg du skal ringe på og spørre dem som bor der om medisinene tilhører en av dem - det kan for alt du vet være livsviktig medisin. Ellers er apoteket neste. Jeg har lagt de i felles postkasse de har. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.