Gjest Nickløsheletida Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Tydeligvis er det svært mange i tråden her som tror at det var stor lykke for meg ihvertfall. At jeg tenkte jeg kunne dope meg. Ufint. Jeg vet ikke hva du tenkte, men du virket spent som barn på julaften:) 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Aner ikke, var inne på lenken din , men skjønte ingenting Jeg forstår det, det gikk litt fort, prøv http://www.websters-online-dictionary.org/definitions/Pancreatin 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Jeg vet ikke hva du tenkte, men du virket spent som barn på julaften:) Virket som et spent barn på jmulaften??? Jeg sa jeg var dritnysgjerrig. Nå får du jaggu gi deg. Tenk om det hadde vært narkotika! 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Jeg forstår det, det gikk litt fort, prøv http://www.websters-online-dictionary.org/definitions/Pancreatin Ikke så bra for barn å få i seg, men lett å miste en boks hvis man har den i lomma og. 0 Siter
Gjest Melis36 Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Du må virkelig ikke bry deg om mange av svarene du har fått,det er som alle andre steder en flokk med idioter her på DOL au hehe... 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Du må virkelig ikke bry deg om mange av svarene du har fått,det er som alle andre steder en flokk med idioter her på DOL au hehe... Tydeligvis. Jeg må si jeg er overrasket over alle drittsvarene. 0 Siter
cathlin Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Hehe! Tydeligvis de fleste i tråden her som tenker at jeg selv egentlig vil det og håper på å bli rusa. Det har ikke falt meg inn, jeg har tenkt på at barn kan få det i seg. Så rart at det er de som nevner dop, ruse se, være glad for å finne tbl og ikke jeg. Mystisk. Jeg tenker de er avslørt. Det du skrev var ganske åpent, så det kan tolkes ganske forskjellig. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Det du skrev var ganske åpent, så det kan tolkes ganske forskjellig. Javel, men det finnes vel visse grenser for hvordan tolke det allikevel? 0 Siter
cathlin Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Javel, men det finnes vel visse grenser for hvordan tolke det allikevel? Neida;-) kanskje nicket ditt spiller litt inn:-) 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Neida;-) kanskje nicket ditt spiller litt inn:-) Så nicket mitt virker narkomant? 0 Siter
Gjest Purple sky Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Jeg har lagt de i felles postkasse de har. ''Jeg har lagt de i felles postkasse de har.'' Bra Men jeg tenker som deg at barn ikke må få tilgang til piller som til alt overmål kan forveksles med godteri, så jeg ville nok banket på for sikkerhets skyld og levert medisinen personlig til rette vedkommende, evt levert den på apoteket. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 ''Jeg har lagt de i felles postkasse de har.'' Bra Men jeg tenker som deg at barn ikke må få tilgang til piller som til alt overmål kan forveksles med godteri, så jeg ville nok banket på for sikkerhets skyld og levert medisinen personlig til rette vedkommende, evt levert den på apoteket. Jeg vet jo ikke hvem som er rette vedkommende. Den hadde ikke navneetikett og det bor masse folk fra forskjellige land i huset. 0 Siter
cathlin Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Så nicket mitt virker narkomant? Vær nå ikke så sur. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Vær nå ikke så sur. Jo, jeg har faktisk blitt sur av en del av innleggene i tråden. Nesten litt forbanna faktisk. 0 Siter
Gjest Purple sky Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Jo, jeg har faktisk blitt sur av en del av innleggene i tråden. Nesten litt forbanna faktisk. ''Jo, jeg har faktisk blitt sur av en del av innleggene i tråden. Nesten litt forbanna faktisk.'' Skjønner det, men det henger nok sammen med at du skrev at du ble 'dritnysgjerrig' på medisinen til en nabo du ikke kjenner, samt kommentaren om misunnelse over funnet. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 ''Jo, jeg har faktisk blitt sur av en del av innleggene i tråden. Nesten litt forbanna faktisk.'' Skjønner det, men det henger nok sammen med at du skrev at du ble 'dritnysgjerrig' på medisinen til en nabo du ikke kjenner, samt kommentaren om misunnelse over funnet. De som leste det slik oppfattet ikke ironien min etter at jeg hadde fått flere hint fra forskjellige om at jeg håpet at det var dop jeg selv kunne bruke. 0 Siter
Gjest Purple sky Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 De som leste det slik oppfattet ikke ironien min etter at jeg hadde fått flere hint fra forskjellige om at jeg håpet at det var dop jeg selv kunne bruke. Hev deg over det! Det sier uansett mest om deres tankegang; på seg selv kjenner man andre osv 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 iankreatin = ???. Hehe, ser ut som det er kreatin hvis det er kerrylliske bokstaver 0 Siter
frosken Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Av og til liker dolere å uttrykke sin prektighet slik som i denne tråden. Ingen her inne er nysgjerrige, her passer jo alle sine egne saker til enhver tid og lar andre passe sine... 0 Siter
Gjest zipper Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Tipper det står pankreatin med kyrilliske bokstaver. Dvs at det neppe er polakkene som har mista boksen, for de bruker latinsk alfabet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.