Gå til innhold

Hvorfor valgte du det nicknavnet du har?


Franzeska

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Franzeska

    11

  • morsan

    7

  • mrxx

    3

  • laban

    3

Mest aktive i denne tråden

Tja, si det... Tror egentlig at Jubalong bare falt meg inn. 70 kom logisk, siden jeg er født i 70 :)

Hva betyr egentlig "jubalong"? Forbinder det med ballonger og fest, men er ikke sikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi at når jeg får latterkrampe, får jeg litt sånn astmatisk piping og prusting - og mannen min kalte meg derfor i perioder for prust :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg så skulle det være kort og enkelt.

mr fordi jeg er en mann og 2 x'er fordi jeg har to fornavn.

''mr fordi jeg er en mann og 2 x'er fordi jeg har to fornavn.''

Og jeg som trodde det var fordi du ville være MrMørk-og-Mystisk, Mr er jo en ukjent og mystisk figur. Så feil kan man ta. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''mr fordi jeg er en mann og 2 x'er fordi jeg har to fornavn.''

Og jeg som trodde det var fordi du ville være MrMørk-og-Mystisk, Mr er jo en ukjent og mystisk figur. Så feil kan man ta. ;o)

Der skulle det selvfølgelig stå Mr X er en mystisk figur. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''mr fordi jeg er en mann og 2 x'er fordi jeg har to fornavn.''

Og jeg som trodde det var fordi du ville være MrMørk-og-Mystisk, Mr er jo en ukjent og mystisk figur. Så feil kan man ta. ;o)

Hehe, jeg er verken mørk eller mystisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom av at det jeg skrev om var så huff at jeg måtte rope det litt ut. Egentlig et helt forferdelig nick, men det ble nå til at jeg beholdt det for å få kontinuitet i spm/svarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle skrive et innlegg undertegnet "en mor" eller noe lignende, men kunne ikke bruke det. Jeg valgte da "morsan", også inspirert av en godt voksen kar jeg kjenner som til min store irritasjon hele tiden kalte moren sin for "morsan" (de er/var begge helt norske, ingen svenske referanser her)

Og så ble jeg bare stuck med et nick som ikke var spesielt gjennomtenkt eller utvalgt, og derfor er det også liten forbokstav. Jeg synes det ser litt rart ut når andre kaller meg for Morsan, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så skulle det være kort og enkelt.

mr fordi jeg er en mann og 2 x'er fordi jeg har to fornavn.

Det gikk lang tid før jeg leste mrxx og ikke mrxxl av en eller annen grunn ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jr hadde vært jente hadde han nok hett Kaja eller Kaia, iallefall var min mann ivrig på det. Både Kaja og Kaia var opptatt og dermed ble det Kayia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Fordi jeg i ett innlegg ble misstenkt for å være et troll... (jeg brukte da et annet og ikke så veldig fast nick) Jeg trollet ikke, men begynte å kalle meg trollemor;o)

Jeg fikk kritikk fordi jeg hadde ;o) på slutten, men den måtte jeg bare ha med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...