Gå til innhold

Hvorfor valgte du det nicknavnet du har?


Franzeska

Anbefalte innlegg

Fordi jeg i ett innlegg ble misstenkt for å være et troll... (jeg brukte da et annet og ikke så veldig fast nick) Jeg trollet ikke, men begynte å kalle meg trollemor;o)

Jeg fikk kritikk fordi jeg hadde ;o) på slutten, men den måtte jeg bare ha med!!

Ja, synes det er koselig at du bruker den "lure smileyen" på slutten. Da får vi inntrykk av at du ikke er ute etter bråk eller krangel.

Den kan forøvrig noen ganger virke litt provoserende, dersom du har skrevet et litt alvorlig innlegg eller et svar der du er veldig uenig i noe. Da kan nicket og innlegget ditt plutselig virke litt sarkastisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Franzeska

    11

  • morsan

    7

  • mrxx

    3

  • laban

    3

Mest aktive i denne tråden

Fordi at når jeg får latterkrampe, får jeg litt sånn astmatisk piping og prusting - og mannen min kalte meg derfor i perioder for prust :-)

Ja, ska innrømme jeg har vært litt nysgjerrig på ditt nick. Synes du hadde en herlig forklaring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ska innrømme jeg har vært litt nysgjerrig på ditt nick. Synes du hadde en herlig forklaring ;)

Ja, det er jo litt morsom forklaring da :-)

Nå har jeg bronkitt, og "pruster" hele tiden. Bare jeg ler litt, så får jeg den pipingen og prustingen, og begynner å hoste ;-)

Så jeg føler meg definitiv hjemme i nicket mitt for tida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monicaen

Sånn sett blir du ikke veeldig anonym?

Uansett en grei løsning. Ser flere vrir om et egennavn i bestemt form!

Jeg skriver ikke noe jeg ikke kan stå for. Dessuten er vi såpass mange som heter Monica at jeg ikke regner med at jeg blir gjenkjent så lett likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært her i mange år. Startet som Huldra, og trivdes som det, men var borte en periode, og da hadde noen andre tatt det nicket.

Kalte meg mchuldra en periode, men ble på mange måter litt harry... (mc som i motorsykkel)

Da bestemor lå på sykehuset rett før hun døde... hadde hun sine ting å si om oss barnebarn. dden ene søstra mi ble kalt den snille. Hun som alltid hjalp til, men som også prata mye...

Jeg var bare bustebeisa.... hun med håret.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Vært her i mange år. Startet som Huldra, og trivdes som det, men var borte en periode, og da hadde noen andre tatt det nicket.

Kalte meg mchuldra en periode, men ble på mange måter litt harry... (mc som i motorsykkel)

Da bestemor lå på sykehuset rett før hun døde... hadde hun sine ting å si om oss barnebarn. dden ene søstra mi ble kalt den snille. Hun som alltid hjalp til, men som også prata mye...

Jeg var bare bustebeisa.... hun med håret.... :-)

''Jeg var bare bustebeisa.... hun med håret.... :-)''

Mulig det, men her inne er du bare flott:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes det er koselig at du bruker den "lure smileyen" på slutten. Da får vi inntrykk av at du ikke er ute etter bråk eller krangel.

Den kan forøvrig noen ganger virke litt provoserende, dersom du har skrevet et litt alvorlig innlegg eller et svar der du er veldig uenig i noe. Da kan nicket og innlegget ditt plutselig virke litt sarkastisk..

Ja, har fått kritikk for det tidligere og har feks i kondolansetråder tatt bort smilyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
AnonymBruker

Hvilken vattnisse er det som hele tiden trekker frem gamle tråder?

Anonymous poster hash: 9f1a2...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken vattnisse er det som hele tiden trekker frem gamle tråder?

Anonymous poster hash: 9f1a2...f54

Akkurat denne var det jeg som "trakk fram", men jeg bare LINKET til den (for å utdype et svar ang. nickvalg), jeg SKREV ikke i den. Det må være lov. Jeg er på ingen måte noen "vattnisse" - tvert i mot har jeg lagt inn kommentar til de fleste av de som har svart i eldgamle tråder her i det siste.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For veldig lenge siden havnet jeg på Dol fordi jeg trengte å spørre om noe på Allergi. Det var om våren, og seljetrærne sto fulle av rakler, så ble navnet mitt Selje. Men det er liksom så "søtt" til meg, så etter noen år la jeg om til LucySky etter Beatles' Lucy In The Sky With Diamonds. Måtte bråskifte nick fordi jeg forsnakket meg og holdet på å bli outet en dag fro noen år siden, og så ble jeg Good Times, fordi det hørtes litt hyggelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg tenderer mot å komme flaksende inn fra oven og sørge for et helvetes leven, uten å overhodet mene det eller ønske det. Og så farer jeg videre og etterlater et jævla krater og sure folk. ''

I tilfelle folk ikke vet om Enola-Gay, slik jeg ikke gjorde før du sa det i en annen tråd, legger jeg her ut en link ;-)

http://en.wikipedia.org/wiki/Enola_Gay

 

Tenkte faktisk på det samme. Greit å ha det oppklart! :)

 

Den gang nicket mitt ble valgt, tenkte jeg mest på et ord fra musikken, det betyr forhøyet tonehøyde. Det jeg skriver, oppfatter vel noen som unoter. :P Jeg sporer kanskje litt av i diskusjoner, så betyr det ordet også digresjonB)  (Mye senere oppdaget jeg at ordet har enda  en betydning, og det var ikke så kjekt på en nettside med mest kvinner. :rolleyes::unsure: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken vattnisse er det som hele tiden trekker frem gamle tråder?Anonymous poster hash: 9f1a2...f54

Så vidt jeg kan se er det deg? :-) Intet innlegg i tråden siden januar før du postet i dag...

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så vidt jeg kan se er det deg? :-) Intet innlegg i tråden siden januar før du postet i dag...

Januar 2012 faktisk :-)

Jeg linket til tråden i dag tidlig, men jeg skrev ikke i den. Den tråden jeg la linken i, var også en "gjenopplivet" tråd (med tittel Gamle DOLere), men det var flisa som skrev i den først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januar 2012 faktisk :-)Jeg linket til tråden i dag tidlig, men jeg skrev ikke i den. Den tråden jeg la linken i, var også en "gjenopplivet" tråd (med tittel Gamle DOLere), men det var flisa som skrev i den først.

Jeg har ikke sett trådene dere har linket til tidligere i dag, kun denne som Anonym (eller rettere sagt Gjest: Vattnisse *fnis*) har gjenåpnet... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Akkurat denne var det jeg som "trakk fram", men jeg bare LINKET til den (for å utdype et svar ang. nickvalg), jeg SKREV ikke i den. Det må være lov. Jeg er på ingen måte noen "vattnisse" 

 

Nei, du er en "vattlaban".

Anonymous poster hash: 9f1a2...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Hei!

Fordi jeg leste to bøker som barn, den ene handlet om en madelene, den andre om Mie.

Jeg sa når jenter i klassen snakket til meg at " hei, jeg heter Madelene" også fortalte jeg om Madelene fra boken.

Min venn sa da, på Adamstuen, da trikken skar forbi og gjorde vondt i ørene at" du lyver" jeg ble stående å tenke dette omtrent : lyve er stygt, jeg lyver ikke" fra den dagen fortalte jeg ikke mer fra bøkene, da skrev de på Bup " snakker ikke mer"

Jeg tenkte at snakker jeg, og jeg ville snakke, så lyver jeg. I dag vet jeg at jeg hadde ikke evne til å sette sammen egne ord... Jeg var ensom og kontaktsøkende , det skjønte ingen, ikke jeg selv heller.

Mitt avatar har jeg fordi jeg er satt i stand, ferdig puslet, av min psykiater. Og jeg kan i dag snakke :-) er lykkelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Det kom seg av det at det første innlegget jeg skrev - tror det var i det Herrens år 1997 -, var på forum for seksualitet. Og temaet, det var org...asme!

 

Nicket passer meg som hånd i hanske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mitt nick etter St. Bernadette, slekten Bernadotte, den imaginære fru Berna Dotte - eller som en lett forkjølet versjon av "Bella Notte" fra "Lady og Landstrykeren".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Det kom seg av det at det første innlegget jeg skrev - tror det var i det Herrens år 1997 -, var på forum for seksualitet. Og temaet, det var org...asme!

 

Nicket passer meg som hånd i hanske.

Av en eller annen grunn har jeg innbilt meg at du heter Gro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...