Gjest Send In the Clowns Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 ''Tror du jeg gjør skade med mine innlegg på en slik side? '' Ja. Du virker forøvrig hypoman. He he :-). Nei, bare engasjert. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Selvsagt ikke erstatt eventuelt farmakologisk behandling umiddelbart, men kanskje bare dyrk kostholdsdelen mye mer! Psykiatrien som profesjon er jo heller ikke egentlig i mot livsstils- og kostholdsendringer - de tvert i mot oppfordrer til det! Og kanskje etter hvert prøve nedtrapping - under oppfølging og veiledning. Lykke til! Takk Tror medisinen forgifter meg faktisk og får meg til "alt dette jeg styrer" med nå. Det ser jeg ikke vekk fra, vært bra en stund men nei... 0 Siter
Gjest Send In the Clowns Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Takk Tror medisinen forgifter meg faktisk og får meg til "alt dette jeg styrer" med nå. Det ser jeg ikke vekk fra, vært bra en stund men nei... Da synes jeg du skulle snakket med en fagperson om disse tankene. En fagperson som bryr seg om deg, og det regner jeg med at du har. Ikke her inne på nettet. Klem 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Da synes jeg du skulle snakket med en fagperson om disse tankene. En fagperson som bryr seg om deg, og det regner jeg med at du har. Ikke her inne på nettet. Klem Har ikke noen i RL i grunn, er vel derfor jeg "terroriserer" her inne. Men skal slutte nå... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.