Gå til innhold

så mye på en gang om AS :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja men det blir en lang reise siden jeg bor på sørlandet. Men skal underholde på ADHD og Autismeforeningen ut i mars i Oslo, så da kunne vi treffes, kanskje ?

Hei!

Okey, avtalt.

Du kan få mitt mobilnr av Bella Dotte

Skal du underholde, hva mener du?

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• FGT

47

• Madelenemie

31

• Bella Dotte

5

Skrevet

He he, jeg er enda gift, så utrolig det en høra ut. Du har fin sans for humor, det må jeg si.

Hei!

Jeg er et uvanlig morsomt menneske :)

Men helt uten å mene det da, derfor jeg ville ha oppskriften fra deg på hvordan like det :)

Gift eller ei jeg tuller ikke, vil ikke forelske meg i fler.

Skrevet

Hei!

ja det gjelder meg selv også.

Jeg liker det ikke, men jeg tar telefonen og sier, "godag det er hos..." etter kl 16.00 sier jeg godkveld det er hos..."

Dette er oppskrifter :)

Ok, det er vel mye med en treningsak og erfaring også, skulle jeg tro. Men noe må en bare lære seg, viss det er viktig i livet ditt. Det kan være oppgaver , jobb osv, der jeg har utviklet meg over tid, noe selvfølgelig ikke bare gjelder for de med AS.

Skrevet

Hei!

Okey, avtalt.

Du kan få mitt mobilnr av Bella Dotte

Skal du underholde, hva mener du?

Kjenner Betta meg ?

Jeg har vel sagt nok om meg her, selv om jeg er en åpen person.

Ja en forestilling

Skrevet

Hei!

Jeg er et uvanlig morsomt menneske :)

Men helt uten å mene det da, derfor jeg ville ha oppskriften fra deg på hvordan like det :)

Gift eller ei jeg tuller ikke, vil ikke forelske meg i fler.

En psykiater som jeg hadde litt kontakt med under min utredelse, sa til meg at en kunne ikke bli ordenlig forelska mer en to ganger, da hadde en brukt opp kvoten sin. Hadde aldri hørt dette før, men spør din psykiater om hun har hørt dette ?

Samtidig forstår jeg av moralske og biologiske grunner kan dette være en god løsning.

Skrevet

Kjenner Betta meg ?

Jeg har vel sagt nok om meg her, selv om jeg er en åpen person.

Ja en forestilling

Hei!

Ja nå har jeg vel forskrevet meg,

Si i fra når det nærmer seg, så kan vi treffes hvis du ikke vil lage en dato nå ?

Jeg trer det gjelder for mennesker som har levd mer A 4 fra fødsel til død, når verden åpnes for en når man er 30 år :)

Vel så er det fare for flere tror jeg, men jeg skal spørre og gi deg svar .

Skrevet

Hei!

Ja nå har jeg vel forskrevet meg,

Si i fra når det nærmer seg, så kan vi treffes hvis du ikke vil lage en dato nå ?

Jeg trer det gjelder for mennesker som har levd mer A 4 fra fødsel til død, når verden åpnes for en når man er 30 år :)

Vel så er det fare for flere tror jeg, men jeg skal spørre og gi deg svar .

Hvem skal du spørre ? Men du svarte ikke på det om Bella Dotte ?

Skrevet

Hvem skal du spørre ? Men du svarte ikke på det om Bella Dotte ?

Hei!

Jeg skal som su foreslo spørre min psykiater :)

Jeg ville ikke skrive mer om det med Bella Dotte fordi jeg forskrev meg, trodde du viste osv...

Skrevet

Hei!

Jeg ville ikke skrive mer om det med Bella Dotte fordi jeg forskrev meg, trodde du viste osv...

Ok, skjønner

Skrevet

Det er bare hyggelig det. Hva er det du ellers kan le av ?

Ufrivillige repostinger :-)

Skrevet

Hei!

Jeg vet ingen ting ?

Skrevet

Ufrivillige repostinger :-)

Kan du gi meg et par stikkord, så kankje jeg kommer på noe ?

Skrevet

Jeg vet ingen ting ?

Hei!

Jeg håper du tuller.

Jeg skjønner ikke nå hva du skriver og mener?

Skrevet

Hei!

Jeg håper du tuller.

Jeg vet ingen ting om Bella Dotte, eller om hun kjenner meg, så derfor må jeg få et stikkord hvis hun kjenner meg. Siden du sa at du trodde viste.... så kom du ikke lenger. Da tenkte jeg at du trodde jeg viste hvem hun var ? Ver det ikke det du mente ?

Skrevet

Hei!

Jeg håper du tuller.

Jeg vet ingen ting om Bella Dotte, eller om hun kjenner meg, så derfor må jeg få et stikkord hvis hun kjenner meg. Siden du sa at du trodde viste.... så kom du ikke lenger. Da tenkte jeg at du trodde jeg viste hvem hun var ? Ver det ikke det du mente ?

Skrevet

Hei!

Jo det var det jeg mente.

Jeg forskrev meg som jeg forsnakker meg for er ikke flink på hemmeligheter, tenker ikke strategisk nok, tror det er noe der.

Skrevet

Hei!

Jo det var det jeg mente.

Jeg forskrev meg som jeg forsnakker meg for er ikke flink på hemmeligheter, tenker ikke strategisk nok, tror det er noe der.

Jeg er heller ikke så flink med slik, det glir i hverandre alt sammen noen ganger.. Men det gikk et lys opp for meg i går, og lys avslører ting vet du, så kansje er det ikke noen hemmlighet lenger.

Skrevet

Jeg er heller ikke så flink med slik, det glir i hverandre alt sammen noen ganger.. Men det gikk et lys opp for meg i går, og lys avslører ting vet du, så kansje er det ikke noen hemmlighet lenger.

Hei!

Flott.

Lys avslører ikke så mye for meg, skulle ønsket det,for jeg har diverse utstyr med lys, jeg bruker ofte hodelykt :)

Skrevet

Hei!

Glemte, men det hender det går et lys opp for meg også, men det er ikke så ofte akkurat.

Glad det skjedde for deg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...