Gå til innhold

seroquel + solian

Anbefalte innlegg

Gjest Matariki
Skrevet

Kan jeg ta 100 mg seroquel selv om legen sa jeg skulle ta 50 mg?

Er så urolig om kvelden når jeg legge meg, vet ikke om det er bivirkninger av solian. Dør vel ikke av å ta 100 mg? Er vel ikke noen interaksjoner på disse?

Skal ta vival og å se om det roer meg noen hakk.

Gjest Matariki
Skrevet

Har ekkel følelse i magen, slik at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Så ekkel den følelsen, som jeg ikke hører til noen plass. Lengte følelse. Må vel kunne døyve dette?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvis det hadde vært noe du gjorde en sjelden gang, hadde det vært totalt uproblematisk.

Men du spør svært ofte om avvik i medisindoseringen. Det er ikke bra. Du bær snakke med psykiateren din. Få vurdert medisineringen inkl doser. Deretter må du holde deg til den avtalte dosen.

Gjest Matariki
Skrevet

Hvis det hadde vært noe du gjorde en sjelden gang, hadde det vært totalt uproblematisk.

Men du spør svært ofte om avvik i medisindoseringen. Det er ikke bra. Du bær snakke med psykiateren din. Få vurdert medisineringen inkl doser. Deretter må du holde deg til den avtalte dosen.

Forstod ikke helt hva du mente, har holdt meg til det legen sa. Vil holde meg til avtalt dose og, men har ingen å avtale med. Ikke psykiater. Så jeg styrer det selv, må jo det. Derfor jeg spør her.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Forstod ikke helt hva du mente, har holdt meg til det legen sa. Vil holde meg til avtalt dose og, men har ingen å avtale med. Ikke psykiater. Så jeg styrer det selv, må jo det. Derfor jeg spør her.

For enkelttilfeller er det ikke noe problem å ta 100 mg i stedet for 50.

Gjest Matariki
Skrevet

For enkelttilfeller er det ikke noe problem å ta 100 mg i stedet for 50.

Takk. Har lyst å ta 100 mg fast. Forstår ikke hva som gjør det, men om nettene er jeg i "andre virkeligheter", vil bare sove. Det er skremmende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...