Gå til innhold

En stue på 14 kvm

Anbefalte innlegg

Ja, det er ganske lite, men kan bli veldig hyggelig likevel.

Ikke tenk for mye på møblene og tingene du allerede har, kanskje må du skaffe nytt, men det er småting i forhold til bolig.

''Ja, det er ganske lite, men kan bli veldig hyggelig likevel.

Ikke tenk for mye på møblene og tingene du allerede har, kanskje må du skaffe nytt, men det er småting i forhold til bolig.''

Helt enig, det er absolutt ikke størrelsen det kommer an på! Jeg har allerede skaffet noe nytt (brukt men nytt for meg), jeg akker meg litt over det, men jeg vet at det er veldig lite ift prisen på boligen :-o

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Bella Dotte

Jeg landet i en stue på 17 kvm netto (minus pipeløp/vedovn/platen under den), og den er fullstendig stor nok for meg og mitt behov! Jeg har sofa og spisestue, og det jeg trenger av skap/hyller/bord. Poenget slik jeg ser det, er å ikke dra inn mer innbo enn høyst nødvendig, og å tenke grundig igjennom hva som er nødvendig. Jeg har boder både på loft og i kjeller, og jeg har en drøm om at disse vil fungere som "venterom" før mye av innholdet havner i en container.

Jeg håper artikler som dette er kun for å øke det generelle kjøpepresset: http://www.klikk.no/bonytt/inspirasjon/article740650.ece Jeg ser verken de smarte løsningene eller plasshavet! Liten plass er det heller ikke. Leiligheten min er på 40 kvm+et lite vaskerom. Det må da for svingende være nok for én person??

Det er interessant å diskutere planløsninger og innredning. Alle har sine forestillinger om hva som er naturlig, praktisk og hyggelig. Denne rapporten tar for seg mye, men kunne gått enda mer i dybden: www.sintef.no/upload/Byggforsk/Publikasjoner/Prosjektrapport284.pdf

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...