Gjest Remeron-gutten Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 Hei! Vurderer nå å trappe ned og etterhvert slutte på Remeron. Vil jeg få noen plager fysisk/psykisk av dette? Er det noe stort problemer? NHD? Noen med erfaringer? Går på 30 mg nå og har ikke vært deprimert på lenge nå bortsett fra kjærlighetssorg for noen måneder siden, men det er jo noe du får om du er syk eller ikke. 0 Siter
Gjest Ron O.Rem Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 Min erfaring med å slutte med Remeron er at det ble vanskeligere å sovne, og våknet noen ganger om nettene. 0 Siter
Gjest Remeron-gutten Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 Min erfaring med å slutte med Remeron er at det ble vanskeligere å sovne, og våknet noen ganger om nettene. Takk for svar! Fikk du ingen andre plager? Angst, kvalme f.eks? 0 Siter
Gjest Ron O. Rem Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 Takk for svar! Fikk du ingen andre plager? Angst, kvalme f.eks? Jeg hadde ingen andre problemer. Fikk "ulvehunger" på Remeron, og det positive for meg var at det forsvant. 0 Siter
Gjest Remeron-gutten Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 Jeg hadde ingen andre problemer. Fikk "ulvehunger" på Remeron, og det positive for meg var at det forsvant. Gikk du lenge på Remeron? Hvilken dose brukte du? 0 Siter
Gjest Ron O. Rem Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 Gikk du lenge på Remeron? Hvilken dose brukte du? Ca et halvt år. 30 mg stod jeg også på såvidt jeg husker. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 Du bør trappe ned gradvis med 7,5 mg per måned. Da tar nedtrappingen tre mnd. Det er anbefalingen. 0 Siter
Gjest Remeron-gutten Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 Du bør trappe ned gradvis med 7,5 mg per måned. Da tar nedtrappingen tre mnd. Det er anbefalingen. Hvordan skal en trappe med så sakte når det bare finnes 15 mg, 30 mg og 45 mg tabletter? (smeltetabletter)? Vanlige tabletter klarer jeg ikke å ta, men også de finnes jo bare i 30 mg og 45 mg. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Hvordan skal en trappe med så sakte når det bare finnes 15 mg, 30 mg og 45 mg tabletter? (smeltetabletter)? Vanlige tabletter klarer jeg ikke å ta, men også de finnes jo bare i 30 mg og 45 mg. Da tar en det den praktiske måten. To måneder på 15 mg og deretter slutt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.