Gå til innhold

Psykiatere og psykologer smiler aldri på bilder!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en påstand,men jeg ser det stadig oftere.Er noen leger og Psykologer redd for ikke å bli tatt seriøst når man har med psyke sinn å gjøre? Dette er jo absolutt ikke morsomt!

Skrevet

Nåh, min psykolog smiler da alltid på bilder (de jeg har sett).

Skrevet

Hei!

Min psykiater smiler og ler mye, i dag lo hun så mye da jeg gikk at jeg enda føler det som om jeg har fugler i magen. Hvis du skjønner hvordan det føles?).

Det beste er å le så deilig med noen, jeg ler slik med min mann også, det er fint. I dag vet jeg ikke hvorfor vi lo sånn, men hun delte en personlig erfaring med noe, o jeg syns det var morsomt :)

Skrevet

Nåh, min psykolog smiler da alltid på bilder (de jeg har sett).

Nei,kanskje det bare er han her inne? Alle smiler på bilder men ikke han.

Skrevet

:-)

NHD har så mye trist og alvorlig å tenke på, vet du; han er en mann med mye ansvar på sine trønderske skuldre.

Skrevet

Hei!

Jeg har sett bilde av han på sin twitter, tror han smiler der, ser hyggelig ut, jeg har twitter selv, men ingen venner ... jo noen kjendiser :) som tror de er mine venner, men :) jeg trodde ikke dette er venner, her er det muligens duket for flere aspergere.

Jeg har for mye annet å tenke på jeg, men kanskje twitre når blir storbarnsmor :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...