Gå til innhold

NHD - pls hjelp meg her

Gjest litt sånn desperat

Anbefalte innlegg

Gjest litt sånn desperat
Skrevet

Hei

Er veldig desperat nå fordi jeg har lagt på meg så MYE pga medisiner. Tror det er seroquelen som gjør det. Går på 100 mg daglig. Etter jul var jeg så langt nede pga vektoppgangen at jeg kjøpte meg alli på apoteket (Xenical på resept). Den har jeg gått på i ei uke nå. Begynte for et par dager siden å føle meg så dårlig. Skjelven, mer angst enn vanlig, ustabil, irritabel og veldig veldig skjør (tåler ingenting).

Det skal sies at jeg prøvde å bråkutte på seroquelen. Kan det være derfor? Eller er det pga bruken av "alli"? For jeg går på andre medisiner også (fontex, levaxin, liothyronin, lamictal, truxal, phenergan og abilify). Kan det være at alli gjør at opptaket av disse medisinene blir dårligere og derfor er jeg også dårlig nå?? Blir veldig takknemlig for svar!!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du må slutte umiddelbart med alli.

Du har så mange lidelser og bruker så mange medisnier at jeg ikke vil gi ytterligere råd. Du må raskt snakke med fastlegen din om dette.

Gjest litt sånn desperat
Skrevet

Du må slutte umiddelbart med alli.

Du har så mange lidelser og bruker så mange medisnier at jeg ikke vil gi ytterligere råd. Du må raskt snakke med fastlegen din om dette.

Ok, takker for svar. Blir så slutte med den da. Skal ringe fastlegen i dag og snakke med han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...