Gå til innhold

Alle midler er lov for å overleve!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter noe,men ser at jeg klarer meg fint med 100-150 mg zoloft per døgn.Den beste medisinen så langt.

Jeg har lagt meg til en dårlig vane å sitte oppe om natta og se på spennende filmer.Jeg sover gjerne fra kl 3-11 ,men har en "personlig rekord på 6.30.Den morgenen våknet jeg kl 12.45.

Det blir gjerne en time ca kl 14-15 (når jeg våkner i 10-11 tida og jeg har tatt 50 mg.) det blir gjerne 30 min også etter middag,det er helt herlig! Forsøker å sove fra kl 18-18.30,men etter en hel dag i Oslo kan jeg gjerne sove fra kl 19-21 om det trengs.

Ser ikke helt problemet med å stå opp i 13-14 tida når jeg alikevel ikke har noen jobb.Regninger betales i nettbanken.Rimi stenger kl 22.00.

Det eneste jeg savner nå er så mye snø at jeg endelig får startet opp min helt nye snøfreser! Varmegrader er ikke noe for denne vikingen.Og så kaldt at jeg kan få brent opp noe ved.

-10 grader er for pyser.Gi meg -20 så jeg kan gå i snø som knirker i mine nye støvler.Gi meg masse snø så jeg får startet min helt nye maskin!

Det er greit nok å ligge på sofaen og lese om at Knausgård ikke kan si r,men det er mye bedre med vedvarme på 25+ enn den lunkne elektriske som knapt gir 20!

Hurra det er lønningsdag,har handlet for 1050 kr i mat,200 i bensin og 200 for dvergpalme for min prostata!

Nå tisses det bare før leggetid og i morgen tidlig,det er slutt med støing kl 4 om natta!

November og desember var "trist som faen" men januar var hvit of fin.Gi meg kulde kong Vinter!

Skrevet

Hvordan går det med fastlegen din og Nav som du snakket om for noen uker siden. Har du vært hos din primærlege?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...